همدلی با خانواده های بچه ها کار ، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی میان ساکنان کوره پزی

به گزارش شارژ 10، بسته های غذایی و بهداشتی در قالب طرح همدلی به دستور شهردار منطقه 6 و توسط شهرداری ناحیه یک با مشارکت خیریه مسعودی در میان خانواده های ساکن اطراف کوره های آجرپزی خلازیر توزیع شد.

همدلی با خانواده های بچه ها کار ، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی میان ساکنان کوره پزی

خبرنگاران- زینب زینال زاده: شیوع بیماری کرونا معیشت بسیاری از خانواده ها را دچار مشکل کرد و از این رو پویش همدلی شکل گرفت. پویشی که به یاری خیرین و با هدف دستگیری از نیازمندان راه اندازی شد و با مشارکت و همراهی مردم تداوم یافت. این بار در قالب این پویش، خیرین دستان پر مهرشان را به سوی خانواده بی بضاعت بچه ها کار ساکن در اطراف کوره های آجرپزی خلازیر دراز کردند. این کار توسط شهرداری ناحیه یک منطقه 6 و با مشارکت خیرین خیریه مسعودی انجام شد.

احسان یلوه شهردار ناحیه یک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: چند ماهی است از راه اندازی پویش همدلی می گذرد و در این مدت اخبار متعددی از یاری به خانواده های نیازمند توسط این پویش منتشر شده است. خانواده بچه ها کار شاید تنها قشری بودند که کمتر دیده شدند و به همین دلیل کوشش کردیم با همکاری خیریه مسعودی در قالب پویش همدلی به خانواده بچه ها کار یاری کنیم.

او ادامه داد: در منطقه و محدوده ناحیه یک کودک کار وجود دارد اما آنها ساکن منطقه نیستند. برای یاری به خانواده این بچه ها باید محل سکونت شان را شناسایی می کردیم که این کار با مشارکت خیریه مسعودی انجام و تعیین شد بیشتر آنها در محله خلازیر و حوالی کوره های آجرپزی زندگی می نمایند.

به گفته یلوه، 50 بسته مواد غذایی، اقلام بهداشتی و اسباب بازی و لوزام ورزشی، تهیه و پس از بسته بندی با حضور خیران موسسه مسعودی در میان بچه ها کار و خانواده هایشان توزیع شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1053

به "همدلی با خانواده های بچه ها کار ، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی میان ساکنان کوره پزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی با خانواده های بچه ها کار ، توزیع بسته های غذایی و بهداشتی میان ساکنان کوره پزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید