هزینه تحصیل در رشته کشاورزی دانشگاه آزاد خراسان شمالی یک چهارم شد

به گزارش شارژ 10، نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به ظرفیت خراسان شمالی در حوزه کشاورزی گفت: تحصیل در رشته های مرتبط با کشاورزی برای دانشجویان روستایی در دانشگاه آزاد استان به یک چهارم کاهش یافت.

هزینه تحصیل در رشته کشاورزی دانشگاه آزاد خراسان شمالی یک چهارم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

محمد وحیدی، نائب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: 44 درصد از جمعیت خراسان شمالی در روستا ها ساکن هستند و این گروه نقش پررنگی در فراوری محصولات کشاورزی استان دارند.

وحیدی ادامه داد: فراوری محصولات کشاورزی در روستا ها باید به سمت علمی شدن حرکت کند و این امر نیازمند تحصیلات دانشگاهی، اما مرتبط به رشته کشاورزی در بین روستائیان است.

نمانیده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با هدف توسعه روستا و یاری و حمایت از قشر روستایی، بالا بردن سطح تحصیل در حوزه کشاورزی، تحصیل در تمامی رشته های مرتبط با کشاورزی در تمامی مقاطع برای دانشجویان روستایی استان کاهش یافت.

وی اضافه نمود: بر این اساس تحصیل در رشته های مرتبط با کشاورزی برای جوانان روستایی در دانشگاه آزاد اسلامی استان به یک چهارم کاهش یافت.

وحیدی در پایان گفت: کوشش خواهیم کرد تا در آینده نزدیک برای حوزه صنعت نیز این ظرفیت را در دیگر دانشگاه های استان ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1244

به "هزینه تحصیل در رشته کشاورزی دانشگاه آزاد خراسان شمالی یک چهارم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه تحصیل در رشته کشاورزی دانشگاه آزاد خراسان شمالی یک چهارم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید