سوال از وزیر ارتباطات درباره خدمات ارزش افزوده به صحن مجلس ارجاع شد

به گزارش شارژ 10، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال سید فرید موسوی از وزیر ارتباطات درباره خدمات ارزش افزوده خبر داد و گفت که این سوال به صحن علنی مجلس ارجاع شده است.

سوال از وزیر ارتباطات درباره خدمات ارزش افزوده به صحن مجلس ارجاع شد

سعید باستانی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز کمیسیون صنایع با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی گفت: در این جلسه سوال سید فرید موسوی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره خدمات ارزش اضافه کرده(VAS) مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین مقرر شد کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع با حضور نماینده مردم تهران و شرکت های خدمات ارزش اضافه کرده روند فعالیت این شرکت ها را بررسی کند.

باستانی با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: به گفته آذری جهرمی در ابتدا مقرر بود پیامک های خدمات ارزش اضافه کرده پرمحتوا بوده و ارسال آن منوط به تائید دوم کاربر باشد اما در حال حاضر این پیامک ها بدون اطلاع فرد ارسال شده و محتوای کم ارزشی دارند.

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه سوال فرید موسوی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به صحن علنی مجلس ارجاع شد، افزود: براساس گفته های آذری جهرمی باید تعیین شود درآمد حاصل از خدمات ارزش اضافه کرده در اختیار چه کسانی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 547

به "سوال از وزیر ارتباطات درباره خدمات ارزش افزوده به صحن مجلس ارجاع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال از وزیر ارتباطات درباره خدمات ارزش افزوده به صحن مجلس ارجاع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید