روسیه جهت تشدید تنش با ایران را نادرست دانست

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از اقدامات تنش زای آمریکا در قبال ایران انتقاد کرد و آن را اشتباه دانست.

روسیه جهت تشدید تنش با ایران را نادرست دانست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: ایالات متحده با امید به اجرای طرح های ضد ایرانی خود، به تحرکات خطرناک در شورای امنیت ادامه می دهد.

این بیانیه می افزاید که اقدام آمریکا برای شروع فرایند احیای قطعنامه های تحریمی شورای امنیت علیه ایران که پس از توافق برجام در سال 2015 لغو شده اند نتایجی را که واشنگتن به دنبال آن است، محقق نخواهد کرد.

وزارت خارجه روسیه همچنین در این بیانیه تاکید نمود: ما معتقدیم که جهت تشدید تنش ها در قبال ایران، نادرست و بن بست است. ما از ایالات متحده می خواهیم که تصمیمات عاقلانه بگیرد و خود را از فرصت دستیابی به توافق با ایران محروم نکند.

لازم به ذکر است، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به نیویورک رفت تا با اتهام واهی نقض برجام از سوی ایران، تصمیم واشنگتن مبنی بر فعال سازی مکانیسم ماشه را به اطلاع آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1177

به "روسیه جهت تشدید تنش با ایران را نادرست دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه جهت تشدید تنش با ایران را نادرست دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید