توهم مالی پوپولیست های ایتالیا

به گزارش شارژ 10، فایننشال تایمز: لوئیجی دی مایو، در گفت وگوی خود با این روزنامه، بر این باور است که ایتالیا با برنامه مالی که پیش رو دارد، می تواند بهترین رشد مالی را در سراسر اروپا داشته باشد.

توهم مالی پوپولیست های ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز، این در حالی است که گزارش ها حاکی از آن است که رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه سوم سال 2018 میلادی و به دنبال تیره شدن چشم انداز اقتصادی دولت ایتالیا به پایین تر از پیش بینی ها رسید.

همچنین، حزب جنبش پنج ستاره به رهبری دی مایو در ماه ژوئن با حزب لیگ سالوینی دولت ائتلافی تشکیل دادند و برای بودجه ای متشکل از کاهش اقتصادیاتی، افزایش هزینه های رفاه اجتماعی برنامه ریزی کردند که با انتقادهای گسترده و نگرانی درباره بی ثبات شدن اقتصاد این کشور روبرو شد. دی مایو در این مصاحبه، علاوه بر دفاع از طرح کاهش اقتصادیاتی ترامپ، از درگیری ایتالیا و بروکسل در مورد بودجه کشورش صحبت کرد.

داون: این روزنامه در صفحه اول خود، گزارشی از انتها دیدارهای عمران خان، نخست وزیر پاکستان با مقامات عالیرتبه چین منتشر کرد. طبق این گزارش، در انتها دیدارهای پاکستان و چین، دو کشور در بیانیه ای مشترک بر گسترش همکاری ها و شراکت راهبردی تاکید کردند.

آنطور که در این روزنامه پاکستانی گفته شده، عمران خان در این دیدارها، در مورد نحوه گسترش روابط تجاری سیاسی و دفاعی دو جانبه همچنین تحولات منطقه ای و بین المللی با مقامات عالیرتبه چین به گفتگو پرداخت، او سپس با سفر به شانگهای در اولین نمایشگاه بین المللی واردات در چین به سخنرانی پرداخت. همچنین مقامات عالیرتبه دو کشور در این دیدارها با بیان اینکه تغییر و تحولات منطقه و بین المللی نمی تواند بر روابط دو کشور تاثیر منفی بگذارد، بر تقویت مناسبات دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.

نیویورک تایمز: هیچ شواهد محکمی مبنی بر اینکه روسیه در انتخابات میان دوره ای امریکا دخالت نموده باشد وجود ندارد اما پنتاگون آماده شده تا جلوی هرگونه حمله سایبری از سوی این کشور را بگیرد. به گزارش صفحه اول این روزنامه، در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره امریکا، واشنگتن ضمن ابراز نگرانی از حملات سایبری روسیه به نفع بعضی نامزدهای انتخاباتی امریکا گفته، اگر مسکو در انتخابات کنگره مداخله کند، پنتاگون برنامه محرمانه خود برای حمله سایبری به روسیه را به اجرا می گذارد.

هنوز جزییات این برنامه حمله سایبری معین نشده و معلوم نیست که به چه شکل انجام می گردد اما بر اساس گزارش منتشر شده، هکرهای ارتش سایبری امریکا اجازه لازم را یافته اند که به شبکه های روسی برای انجام این حمله دسترسی داشته باشند.

منبع: روزنامه تعادل

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 519

به "توهم مالی پوپولیست های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهم مالی پوپولیست های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید