دولت کانادا مجبور به تحسین حماسه آفرینی مردم ایران

به گزارش شارژ 10، وزیر خارجه کانادا از ادعاهای هفته گذشته ناچار به عقب نشینی شد و انتخاب رئیس جمهور جدید را به مردم ایران تبریک گفت.

دولت کانادا مجبور به تحسین حماسه آفرینی مردم ایران

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ؛ دولت کانادا در بخش دیگری از بیانیه خود با تحسین حماسه آفرینی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد : این حضور و شرکت گسترده در انتخابات نشان دهنده حمایت مردم از نظام ایران بوده و غیرقابل انکار است .

جان بیرد، وزیر امور خارجه کانادا پس از انتقاد گسترده ایرانیان خارج از کشور در واکنش به بی معنی خواندن انتخابات ایران مجبور به عقب نشینی از موضع قبلی خود شد.

وی ادعاهای هفته گذشته خود درباره انتخابات ایران را در حالی مطرح نموده بود که مقامات آمریکایی و اروپایی جانب احتیاط را رعایت نموده و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفتند.

به همین دلیل وزیر خارجه کانادا روز آدینه نامه سرگشاده ای را برای مردم ایران نوشت و با تبریک نتایج انتخابات از آنها خواست تا به پیگیری درخواست های خود برای تغییرات ادامه دهند.

پاول دوار، یکی از اعضای مجلس کانادا نیز اظهارات اولیه وزیر خارجه این کشور مبنی بر بی معنی بودن انتخابات ایران را توهین آمیز خواند و در ادامه خواهان تغییر در ادبیات وی شده بود.

آخرین اخبار دنیا را اینجا بخوانید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 871

به "دولت کانادا مجبور به تحسین حماسه آفرینی مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت کانادا مجبور به تحسین حماسه آفرینی مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید