تست کرونا در منزل تهران

به گزارش شارژ 10، در یک سال اخیر، همه ما نام کرونا را بارها شنیده ایم. این موضوع تنها به ما و کشور ما محدود نمی گردد. بلکه ویروس کرونا تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. روزانه هزاران نفر به این ویروس مبتلا می شوند که درصد نه چندان کوچکی از این مقدار، به دلایل تعیین و گوناگون، جان خود را از دست می دهند. اگر این تعداد را به تمام جهان بسط دهیم، متوجه می شویم که عدد بسیار بالایی در معرض خطر ابتلا و از دست دادن جان خود به واسطه ابتلا به این بیماری سهمگین، قرار دارند.

تست کرونا در منزل تهران

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حتما تا کنون متوجه شده اید که افراد مبتلا به این بیماری علائمی شبیه به آنفولانزا یا سرماخوردگی را تجربه می کنند. این موضوع در فصل سر سال که در آن قرار داریم، دلهره و استرس افرادی که به سرماخوردگی یا آنفولانزای فصلی مبتلا می شوند و تصور می کنند که ویروس کرونا به آنها انتقال یافته است را بسیار بالا می برد. در این نوشته همراه هوم کا باشید تا در خصوص خدمت تست کرونا در منزل تهران بیشتر بدانید.

در هر صورت، تنها راه تشخیص این موضوع که علائم فرد مشکوک به دلیل ابتلا به کرونا است یا بیماری های دیگری چون سرماخوردگی و آنفولانزا، انجام آزمایش می باشد. این آزمایش به دو طریق می تواند انجام گردد. بر اساس روش های سنتی که در واقع حضور در آزمایشگاه می باشد یا استفاده از خدمات مجموعه های مختلف درمانی که در قالب آزمایش در منزل تعریف می گردد.

حضور در آزمایشگاه بدون تردید در شرایط کنونی می تواند بسیار پر ریسک باشد. چرا که آزمایشگاه ها از جمله مراکز پر رفت و آمد محسوب می شوند و حضور در آن ها ممکن است سبب انتقال ویروس کرونا بین افراد مختلف گردد. با اینکه در این مدت ثابت شده است که افراد عادی نیز ممکن است جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دهند، اما این موضوع یعنی خطر بالا، برای گروه های خاصی از افراد همچون سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای مانند دیابت، بیماری قلبی و افراد دارای سابقه فشار خون بالا به مراتب خطرناک تر خواهد بود.

تست کرونا در منزل تهران می تواند راه مناسبی برای جایگزینی با حضور در آزمایشگاه باشد. علت اصلی این امر را می توان امنیت بالای تست کرونا در منزل دانست. افراد با حضور در منزل علاوه بر ایمن تر کردن شرایط آزمایش خود، آرامش و راحتی را نیز تجربه کنند.

مجموعه خدمات درمانی و مراقبتی هوم کا با توجه به اهمیت بالای رعایت پروتکل های بهداشتی مقرر شده از سوی نهادها و سازمان های تصمیم گیرنده و قانون گذار برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، اقدام به ارائه خدمات تست کرونا در منزل تهران که زیر مجموعه ای از خدمات آزمایش در منزل محسوب می گردد، اقدام به ارائه این خدمت کرده است.

انواع تست کرونا در منزل

با توجه به پیشرفت روزافزون علوم درمانی و آزمایشگاهی، متصور شدن روش های مختلف برای انجام تست کرونا در منزل تهران، دور از ذهن نیست. انواع تست کرونا در منزل تهران بر اساس نوع آزمایش و تجهیزات مورد استفاده در آن ها، به دو متد مختلف قابل تقسیم بندی می باشند.

تست کرونا در منزل پی سی آر

این نوع از تست، در واقع وجود ویروس فعال و قابل سرایت در بدن را آنالیز می کند. تست پی سی آر مواد و قطعات ینتیکی ویروس را مورد آنالیز قرار می دهد. پروتئین های خاص روی سطح ویروس در این روش مورد شناسایی قرار می گیرند. این آنتی ژن ها بر دو نوع می باشند که در صورت تشخیص هر دو نوع این آنتی ژن ها، پاسخ تست مثبت خواهد بود و فرد متقاضی انجام آزمایش می بایست به سرعت وارد قرنطینه گردد. نمونه مناسب برای انجام تست کرونا فوری در منزل ، از مایعات ته حلق یا نخاط انتهای بینی و توسط ابزاری به نام سواپ پنبه ای انجام می گردد.

تست کرونا در منزل آنتی بادی

این نوع از تست که با نام روش آزمایش سرولوژیک نیز شناخته می گردد، بر خلاف تست پی سی آر که در آن شناسایی مستقیم ویروس در دستور کار قرار گرفته است، به تشخیص و یافتن عوامل فراوری شده از سوی بدن در مقابل ویروس کرونا می پردازد. این عوامل فراوری شده پادتن یا آنتی بادی نام دارند. این عوامل فراوری شده در بدن که وظیفه مقابله با عامل بیماری زا که همان ویروس کرونا می باشد، را بر عهده دارند از روزهای اول ورود ویروس کرونا به بدن شروع به فراوری شدن می کنند. اما مقدار آن ها بر اسا بار ویروس وارد شده به بدن می توانند به نوعی باشند که در اوایل ورود ویروس به دلیل غلظت پایین در خون، قابل شناسایی نباشند. به همین سبب، نباید از تست کرونا درمنزل تهران آنتی بادی برای تشخیص عفونت فعال یا قابل انتقال ویروس کرونا استفاده نمود.

مراحل تست کرونا در منزل با مجموعه هوم کا

برای آشنایی هر چه بیشتر با تست کرونا در منزل تهران، مختصری از مراحل استفاده از این خدمت را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مراحل تست کرونا در منزل تهران با مجموعه هوم کا، از درخواست متقاضی این خدمات شروع می گردد. پس از ثبت درخواست تست کرونا در منزل از مجموعه هوم کا که روش های آن را در ادامه آنالیز خواهیم نمود، پرستار نمونه گیر به سوی محل حضور فرد درخواست دهنده اعزام خواهد شد. پرستار نمونه گیر نمونه مورد نظر را بر اساس نوع آزمایش، دریافت خواهد کرد و آن را با رعایت نکات و دستورات انتقال نمونه، به آزمایشگاه های طرف قرارداد با مجموعه هوم کا خواهد رساند.

در ادامه و در زمانی نه چندان طولانی، آزمایشات مورد نظر بر روی نمونه گرفته شده از فرد متقاضی، انجام خواهد گرفت. این کار را متخصصان آزمایشگاه انجام خواهند داد و از آنجایی که آزمایشگاه های طرف قرارداد با مجموعه هوم کا از جمله آزمایشگاه های معتبر می باشند، از متخصصان با مهارت بالا در انجام امور آزمایشگاهی بهره می برند.پس از اتمام آزمایشات و معین شدن نتیجه آن، پاسخ آزمایش برای فرد متقاضی ارسال خواد شد که در صورت مثبت بودن آن، فرد می بایست وارد قرنطینه گردد.

عوامل موثر بر دقت تست کرونا در منزل

همان گونه که می دانیم، دقت هیچ آزمایشی صد در صد نمی باشد. اما در این میان بهتر است تا جهت ارتقای هرچه بیشتر کیقیت و دقت آزمایش کوشید.

عوامل موثر بر دقت تست کرونا در منزل تهران را می توان در دو بخش نمونه گیری و انجام دستورات و مراحل پیش بینی شده در آزمایشگاه دانست. در اولین گام بهتر است تا تاثیر نمونه گیری صحیح را بر نتیجه تست کرونا مورد آنالیز قرار دهیم.

در درجه اول پرستار نمونه گیر می بایست با تمام روش های نمونه گیری که بر اساس روش های انجام تست کرونا در منزل تهران تعریف شده اند را بشناسد و با نکات و دستورالعمل های آن ها آشنایی کامل داشته باشد. بسیاری از آزمایشاتی که در آن نمونه گیری به درستی صورت نگرفته اند، منجر به نتیجه منفی اشتباه یا در اصطلاح منفی کاذب شده اند که این امر بسیار خطرناک می باشد.

فردی که به دلیل خطای آزمایش، منفی تلقی شده است، می تواند بدون اینکه خود اطلاعی داشته باشد، سبب انتقال ویروس کرونا به سایرین گردد.

دومین عامل موثر بر دقت تست کرونا در منزل تهران را می توان در گرو دقت و اعتبار آزمایشگاهی دانست که مسئولیت شناسایی ویروس به روش های مختلف در نمونه گرفته شده از فرد متقاضی را بر عهده دارد. در این بخش، اعتبار بالای آزمایشگاه استکه می توند دقت تست کرونا در منزل را ضمانت نماید. بدون تردید، آزمایشگاه معتبر، از متخصصان زبده استفاده خواهد کرد.

مجموعه خدمات درمانی و آزمایشگاهی هوم کا، با توجه به شناخت جهت و راه های افزایش کیفیت و دقت خدمات تست کرونا در منزل تهران، در هر دو بخش مشخص کننده تمهیدات مورد احتیاج را اندیشیده است. استفاده از پرستاران آموزش دیده و متبهر که آشنایی کامل با دستورالعمل ها و نکات موجود در نمونه گیری را دارند، یکی از روش های افزایش کیفیت و دقت تست کرونا در منزل تهران می باشد. بر همین اساس، مجموعه هوم کا برای استخدام پرستاران مجموعه، از مصاحبه های تخصصی و فیلترهای شاخصی بهره می برد.

در درجه دوم، مجموعه هوم کا با آزمایشگاه های تخصصی و معتبر ویروس شناسی استان های البرز و تهران طرف قرارداد می باشد که این موضوع نیز سبب افزایش دو چندان کیفیت و دقت آزمایش خواهد شد.

هزینه تست کرونا در منزل تهران

بی تردید یکی از فاکتورهای مهم انتخاب خدمات تست کرونا در مزل تهران، هزینه آن است. درست است که حضور در آزمایشگاه و انجام آزمایش کرونا در منزل با یکدیگر از نظر ایمنی و راحتی قابل مقایسه نمی باشند، اما خواه ناخواه توسط افراد متقاضی آزمایش کرونا در منزل، با یکدیگر مقایسه می شوند.

مجموعه خدمات درمانی و آزمایشگاهی هوم کا، با توجه به اینکه خدمات آزمایشگاهی را سهم تمام افراد جامعه می داند، قیمت تست های مختلف کرونا را بر اساس قیمت های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت به عنوان متولی در امر قیمت گذاری خدمات درمانی و آزمایشگاهی در منزل، مشخص کرده است. قیمت تست های مختلف در جدول زیر قابل مشاهده می باشد.

مجموعه خدمات درمانی و آطمایشگاهی هوم کا، کلیه آزمایشات فوق را با توجه به احتیاج و هدف افراد متقاضی از انجام تست کرونا در منزل، در اختیار قرار خواهد داد.

تست کرونا در منزل تهران با مجموعه هوم کا

انجام تست کرونا در منزل تهران با توجه به اهداف موجود در آن و لزوم جلوگیری از تکثیر روز افزون ویروس کرونا که اصلی ترین راه قطع زنجیره تکثیر و شیوع کرونا می باشد، انجام می گیرد. همان گونه که دانستیم، مجموعه هوم کا به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و متخصص فعال در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی و درمانی در منزل، اقدام به ارائه خدمات تست کرونا در منزل تهران کرده است.

برای استفاده و بهره گیری از خدمات تست کرونا در منزل تهران مجموعه هوم کا، دو جهت مختلف برای متقاضیان این خدمت، پیش بینی شده است که افراد بر اساس میل و امکانات موجود، می توانند یکی از این روش ها را برای ثبت درخواست خود و بهره گیری از خدمات مذکور، برگزینند.

جهت ابتدایی تماس با مجموعه هوم کا به شماره 91025595-021 می باشد. افراد با انتخاب این روش، با کارشناسان مجموعه هوم کا صحبت خواهند کرد. کارشناسان هوم کا با توجه به اطلاع کافی از نحوه انجام خدمات تست کرونا در منزل تهران و نیز نکات موجود برای افزایش کیفیت خدمات، علوه بر در اختیار قرار دادن مشاوره رایگان، به سوالات و ابهانات فرد تماس گیرنده نیز پاسخ خواهند داد.

روش دوم، ورود به سایت مجموعه هوم کا به آدرس www.homeca.ir می باشد. با ورود به سایت مجموعه و کلیک بر روی ثبت درخواست، فرد متقاضی می تواند خدمات تست کرونا در منزل شاهین شهر و یا تهران را انتخاب نماید. در ادامه و پس از وارد کردن اطلاعات مختصر و پس از آن ثبت نهایی درخواست، کارشناسان مجموعه هوم کا در اسرع وقت با فرد درخواست دهنده خدمات تماس خواهند گرفت تا علاوه بر مشاوره رایگان، هماهنگی های نهایی مورد احتیاج را انجام دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1445

به "تست کرونا در منزل تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا در منزل تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید