دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بازدید از مرکز پردازش با روندهای کاری دیجی کالا آشنا شدند

به گزارش شارژ 10، صبح چهارشنبه، 2ام آبان 97، جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در قالب توری از مرکز پردازش خبرنگاران بازدید کردند. این دانشجویان در بازدید از این مرکز که بزرگ ترین مرکز پردازش در منطقه است، با چشم اندازهای مدیریتی خبرنگاران و سازوکارهای واحد عملیات از نزدیک آشنا شدند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بازدید از مرکز پردازش با روندهای کاری دیجی کالا آشنا شدند

دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه در صنایع و شرکت های برتر مشغول به کار خواهند شد، از این فرصت استفاده کردند تا از نزدیک با روند مدیریت بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران آشنا شوند. در ابتدای این برنامه تاریخچه شکل گیری خبرنگاران برای دانشجویان شرح داده شد و آن ها با مدل کسب و کار ابتدایی خبرنگاران آشنا شدند. در ادامه روند تکامل این مدل کسب و کار و اضافه شدن دسته بندی های جدید به سبد خدمات خبرنگاران شرح داده شد تا این دانشجویان با روندی که یک کسب و کار نوپا تا رسیدن به بلوغ طی می نماید به صورت موردی آشنا شوند.

در این معرفی چشم انداز و بیانیه ماموریت دیجی کالا به دانشجویان ارائه و برنامه های دیجی کالا برای دست یابی به این چشم انداز برای آن ها شرح داده شد. در همین راستا چگونگی رسیدن خبرنگاران به مدل کسب و کار مارکت پلیس شرح داده شد و در خصوص ویژگی های این مدل بحث شد. همچنین جدیدترین محصولات گروه خبرنگاران مانند خبرنگاران فِرِش و دیجی پی به این دانشجویان معرفی شدند.

پس از آشنایی کلی دانشجویان برترین دانشگاه صنعتی کشور با کسب و کار دیجی کالا، تور بازدید از مرکز پردازش دیجی کالا در سایت دانش شروع شد. این دانشجویان در بازدید خود با نحوه طبقه بندی کالاها در قفسه های انبار، نحوه مدیریت موجودی انبار، فرآیند پردازش سبد سفارش، بسته بندی و دسته بندی بسته ها برای ارسال به مشتریان آشنا شدند.

در طی این بازدید هر کجا که سوال یا ابهامی برای دانشجویان پیش می آمد، مسئولین هر بخش به شرح این موارد و برطرف ابهام دانشجویان می پرداختند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 84

به "دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بازدید از مرکز پردازش با روندهای کاری دیجی کالا آشنا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بازدید از مرکز پردازش با روندهای کاری دیجی کالا آشنا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید