کارکنان آمازون مقابل خانهجف بزوس تظاهرات کردند

به گزارش شارژ 10، گروهی از کارکنان فعلی و سابق شرکت آمازون قصد دارند امروز عصر در برابر منزل مجلل وی در بورلی هیلز کالیفرنیا تجمع و تظاهرات اعتراضی برگزار نمایند.

کارکنان آمازون مقابل خانهجف بزوس تظاهرات کردند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

این گروه که نام کنگره کارکنان ضروری را برای خود انتخاب نموده اند، همگی در گذشته یا حال در انبارهای عظیم آمازون مشغول به کار بوده اند و با سیاست های سختگیرانه آمازون بر علیه کارکنان این شرکت و نیز نحوه مدیریت آمازون مخالف هستند.

آنان در جولای سال گذشته نیز تجمع عظیم اعتراض آمیزی را در برابر منزل جف بزوس برگزار نموده و صدای اعتراض هزاران کارگر آمازون را به وی رساندند. معترضان سال جاری علاوه بر اعتراض به سیاست های آمازون در قبال کارگران قصد دارند به سیاست های زیست محیطی آمازون نیز اعتراض نمایند. آنان می گویند این سیاست ها باعث تسریع در گرمایش کره زمین می گردد.

کارکنان آمازون در سال های اخیر بارها مدیران ارشد این شرکت را به علت ساعات کاری بسیار بالا، عدم امکان مرخصی دریافت حتی در صورت بیماری، حجم بسیار زیاد کار که هیچ فرصتی برای استراحت و تجدید قوا باقی نمی گذارد، سختگیری برای حضور در محل کار حتی بعد از شیوع ویروس کرونا و غیره مورد انتقادهای گسترده قرار داده اند.

معترضان قصد دارند در حین تظاهرات خود خواهان افزایش مالیات دریافتی از جف بزوس، افزایش حداقل دستمزد و سختی کار پرداختی به کارکنان آمازون و نیز تسهیل شرایط کاری و مرخصی در ایام شیوع ویروس کرونا شوند. حداقل دستمزد پرداختی روزانه آمازون هم اکنون 15 دلار در روز است که کارکنان آمازون می خواهند این رقم دو برابر شده و به 30 دلار در روز افزایش یابد.

این افراد همچنین می گویند آمازون از افراد معترض انتقام گرفته و آنها را توبیخ و حتی اخراج می نماید و این فرایند نیز در شرکت یادشده باید متوقف گردد. آمازون هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1180

به "کارکنان آمازون مقابل خانهجف بزوس تظاهرات کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکنان آمازون مقابل خانهجف بزوس تظاهرات کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید