پیش بینی بورس فردا 23 اسفند 99 ، بورس، هفته آخر سال مثبت می گردد؟

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، صف فروش همچنان از بازار سهام جمع نشده است و بسیاری از نمادها در صف های فروش سنگین قفل شدند این در حالی است که بعضی از کارشناسان عقیده داشتند بورس تا سرانجام سال متعادل می گردد اما فعلا تعادل به بورس برنگشته است.

پیش بینی بورس فردا 23 اسفند 99 ، بورس، هفته آخر سال مثبت می گردد؟

در این میان اما، بعضی کارشناسان هفته آخر معاملات سال 1400 را هفته رشد شاخص کل می دانند و عقیده دارند نمادهایی که دولت سهامدار آنهاست در این هفته رشد می نماید و همین موضوع باعث می گردد تا شاخص کل رشد کند اما نمادهای کوچک و کلیت بازار سهام روندی نزولی داشته باشد.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه عقیده دارند بورس در جریان معاملات این هفته از بازار سهام روندی صعودی از لحاظ رشد شاخص کل دارد اما کلیت بازار سهام در صف های فروش قفل است و نمادهای کوچک روندی نزولی دارند. این کارشناس عقیده دارد نمادهایی که دولت سهامدارشان است در جریان معاملات هفته آخر اسفند رشد می نمایند.

بعضی از کارشناسان دلیل روندی نزولی بورس را اعتماد از دست رفته می کنتد و علی خسروشاهی در این باره می گوید: اعتماد نسبت به بازار سهام از بین رفته و همین دلیل نیز باعث شده تا کمبود پول در بازار سهام تشدید گردد. بازگشت اعتماد به سهامداران و متقاعد شدن آن ها برای سرمایه گذاری در بورس امری زمان بر است و به نظرم بیش از شش ماه طول خواهد کشید.

بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه عقیده دارند بورس نیازمند صبر است و سرمایه گذار شکیبا بازدهی خوبی دریافت خواهد نمود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1529

به "پیش بینی بورس فردا 23 اسفند 99 ، بورس، هفته آخر سال مثبت می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس فردا 23 اسفند 99 ، بورس، هفته آخر سال مثبت می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید