رسوایی بزرگ در میامی: مسی همه را سر کار گذاشت!

به گزارش شارژ 10، یک روز قبل از اینکه قرارداد لیونل مسی با باشگاه آمریکایی اینترمیامی رسمی گردد و او در مراسمی به طرفداران معرفی گردد، ویدیویی از او منتشر شد که ستاره آرژانتینی را به همراه خانواده اش در یک سوپرمارکت زنجیره ای در شهر میامی در حال خرید کردن نشان می داد.

رسوایی بزرگ در میامی: مسی همه را سر کار گذاشت!

در این ویدیو، که به نظر می رسد به وسیله یک رهگذر که مسی را اتفاقی دیده و شناخته گرفته شده است، ستاره بزرگ آرژانتینی را در کنار همسر و سه فرزندش نشان می دهد که مثل یک خانواده معمولی در فروشگاه گشت می زنند و به خرید لوازم عادی مشغولند.

اما الکسی لالاس، ستاره سابق فوتبال آمریکا، ادعایی عجیب درباره این ویدیو مطرح نموده و می گوید باشگاه اینترمیامی از قدیم با فروشگاه های زنجیره ای پابلیکس رابطه تبلیغاتی داشته و این برنامه از پیش طراحی شده و هدفش تبلیغات بوده است.

لالاس در مصاحبه با شبکه فاکس اسپورتس گفت: یکی از کار هایی که کردند این بود که مسی را در شهر تازهش نشان دادند. دقت کنید می گویم این کار را کردند، چون مطمئنم که این یک برنامه طراحی شده بود. خب، یک ستاره وقتی وارد شهری تازه می گردد چه می نماید؟ اولین کاری که می نماید پر کردن یخچال خانه است.

ستاره سابق فوتبال آمریکا در ادامه گفت: از اینجا به بعد جالب می گردد. می دانید چرا؟ چون مسی را در فروشگاه پابلیکس می بینیم. برای کسانی که خبر ندارند باید بگویم که اینترمیامی سابقه کار کردن با این فروشگاه را دارد. ناگهان مسی را می بینیم که گویا یک شهروند او را اتفاقی دیده و مسی چکار می نماید؟ او دارد از پابلیکس کلی خرید می نماید تا یخچال خانه اش را پر کند. هنوز شک دارید؟ کافی است چند کلیک بکنید و وارد سایت اینترمیامی بشوید. به بخش شرکای تجاری بروید و وای، چه جالب، پابلیکس هم هست! البته این را بگویم که ایده بازاریابی شان عالی بود. من از تک تک ثانیه هایش لذت بردم، ثانیه هایی که همه برنامه ریزی شده بود. این هم بخشی از معامله است و ارزشی که مسی به شرکای تجاری اضافه می نماید. وقتی کلی پول داده اید بهتر است از هر فرصتی که پیش می آید نهایت استفاده را بکنید.

مسی قرار است چند روز دیگر اولین بازی اش با پیراهن اینترمیامی را در مقابل کروز آزول انجام بدهد. درحالی که همه منتظر هستند تا ستاره بزرگ آرژانتینی را با پیراهن تیم تازهش ببینند، اما دیوید بکام، از مالکان اینترمیامی، اخیرا گفت ممکن است اولین بازی خرید این تیم به تعویق بیفتد، چرا که اگر مسی خودش را کاملا آماده احساس نکند ممکن است به استراحت بیشتری احتیاج داشته باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1402 بروزرسانی: 30 تیر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2254

به "رسوایی بزرگ در میامی: مسی همه را سر کار گذاشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسوایی بزرگ در میامی: مسی همه را سر کار گذاشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید