تورهای چین: واقعیت هایی درباره عسل و دارچین

به گزارش شارژ 10، عسل و دارچین هر دو ارزش دارویی بالایی دارند. برترین قسمت استفاده از این دو ترکیب آن است که حتی استفاده طولانی مدت از آن ها هم عوارض جانبی با خود به همراه ندارد. دانشمندان دریافته اند که اگر بیماران دیابتی از عسل به

تورهای چین: واقعیت هایی درباره عسل و دارچین

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مترجم: امین حسین پور

منبع:راسخون

عسل و دارچین هر دو ارزش دارویی بالایی دارند. برترین قسمت استفاده از این دو ترکیب آن است که حتی استفاده طولانی مدت از آن ها هم عوارض جانبی با خود به همراه ندارد. دانشمندان دریافته اند که اگر بیماران دیابتی از عسل به مقدار محدود استفاده نمایند برای آن ها مضر نیست.

فواید دارچین و عسل

عسل ماده طبیعی است که عمدتاً به وسیله زنبور عسل فراوری می گردد. عسل را از شهد گل ها می توان به دست آورد. عسل ماده غذایی بسیار مغذی است و هزاران سال از آن برای درمان اختلالات مختلف استفاده می شده است. مولکول های آب موجود در عسل با مولکول های قند به هم متصل شده اند که این باعث شده است تعداد کمی از آن ها در دسترس میکروب ها باشند. در چنین شرایط نامطلوبی میکروب ها نمی توانند زنده بمانند و رشد نمایند.

از طرف دیگر، دارچین از پوست یک درخت کوچک همواره سبز که بیشتر در سریلانکا رشد می نماید به دست می آید. دارچین دارای روغن اساسی آروماتیکی است که خاصیت ضد میکروبی شگفت انگیزی دارد. به علاوه، دارچین آنتی اکسیدانی خوب است. تحقیقات نشان داد ه اند که وقتی این دو ماده با هم ترکیب می شوند، داروی طبیعی عالی به دست می آید.

عسل و دارچین دو ترکیبی هستند که باید با دوز صحیح مصرف شوند. برای هر شرایط ترکیب خاصی وجود دارد.

بیماری های قلبی

مخلوط عسل با دارچین کنترل خون را کاهش می دهد و بنابراین، خطر ابتلا به حمله های قلبی را تا حد زیادی کاهش می دهد. آن ها را در وعده صبحانه خود بگنجانید. شما می توانید از عسل و دارچین به جای مربا بهره ببرید. کسانی که سابقه بیماری های قلبی دارند باید این مخلوط را روزانه مصرف نمایند تا شرایط خود را بهبود ببخشند. استفاده از مخلوط عسل و دارچین به حفظ سلامت رگ ها یاری می نماید و ضربان قلب را بهبود می بخشد.

مسائل پوستی

اختلالات پوستی مختلفی وجود دارند که با استفاده از عسل و دارچین می توان آن ها را درمان کرد. از مخلوط عسل و دارچین می توانید برای درمان جوش های تشکیل شده به خاطر عفونت های قارچی ، اگزما و غیره بهره ببرید. برای درمان نیش حشرات باید به گونه ای متفاوت از آن ها بهره ببرید. یک قاشق چایخوری عسل را با دو قاشق چایخوری آب رقیق کنید و سپس، یک قاشق چایخوری پودر دارچین به آن اضافه کنید. ناحیه مورد نظر را با این مخلوط ماساژ دهید تا از دست درد و خارش خلاص شوید. از مخلوط عسل و دارچین برای درمان آکنه هم می توان استفاده کرد. 3 قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چایخوری دارچین را مخلوط کنید و قبل از خواب روی نواحی مورد نظر بمالید. صبح روز بعد صورت خود را بشویید. این کار به کاهش التهاب پوست و مقدار آکنه یاری خواهد نمود.

چای عسل - دارچین

به یک فنجان آب داغ دو قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری پودر دارچین اضافه کنید و آن ها را به خوبی مخلوط کنید. بیماران مبتلا به آرتروز می توانند برای کاهش درد مفاصل از این چای استفاده نمایند. مشاهده شده است که کسانی که نمی توانستند به خاطر درد مفاصل راه بروند با مصرف این چای به مدت یک ماه توانستند بدون مشکل راه بروند.

عفونت ها

عسل غنی از مواد مغذی ارزشمند مانند آهن و ویتامین هایی است که گلبول های سفید خون را قادر می سازند تا با باکتری ها و ویروس های بیماری زا مبارزه نمایند.

چاقی

به یک فنجان آب جوش یک قاشق چایخوری پودر دارچین و سپس، یک قاشق چایخوری عسل اضافه کنید. شما نباید عسل را بجوشانید زیرا، حرارت ممکن است باعث از بین رفتن مواد مغذی عسل گردد. از این چای دو بار در روز بهره ببرید; یک بار صبح نیم ساعت قبل از صبحانه و با معده خالی و یک بار شب قبل از خواب. استفاده منظم از این روش نه تنها وزن را کاهش می دهد بلکه بعلاوه مانع تجمع چربی در بدن می گردد.

گلو درد

هنگامی که سرما می خوریم گلو درد معمولاً مشکل شایعی است که به وجود می آید. یک لیوان آب ولرم را با یک قاشق غذاخوری عسل و یک چهارم قاشق چایخوری پودر دارچین مخلوط کنید و بنوشید. این تأثیر تسکین دهنده ای بر روی گلو دارد و به خلاص شدن از دست علائم همراه دیگر مانند سرفه کردن و مسدود شدن سینوس ها هم یاری می نماید.

مسائل دندانی

از این دو ترکیب می توان برای محافظت از دندان ها هم استفاده کرد. صبح بعد از مسواک زدن دهان خود را با محلول تهیه شده از یک قاشق چایخوری عسل و دارچین با یک فنجان آب بشویید. این به کنترل رشد باکتری های داخل دهان و از بین بردن بوی بد دهان یاری می نماید. برای درمان دندادن درد می توانید از مخلوط 5 قاشق چایخوری عسل و یک قاشق چایخوری پودر دارچین بهره ببرید. شما می توانید تأثیر آن را در عرض 15 دقیقه ببینید. ولی، برای تسکین کامل درد 3 بار در روز باید از آن بهره ببرید.منبع: راسخون
انتشار: 27 مهر 1400 بروزرسانی: 27 مهر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1807

به "تورهای چین: واقعیت هایی درباره عسل و دارچین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: واقعیت هایی درباره عسل و دارچین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید