همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا

به گزارش شارژ 10، در فرایند تداوم همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران، رویداد نمایشگاه مجازی و کنفرانس ویروس کووید -19 برگزار می گردد.

همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران در جلسه ای با حضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران و همچنین جمعی از استادان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت های بسیاری برای انجام تحقیقات مرتبط با ویروس کووید -19 دارند. بنابراین ضروری است، همکاری بین دانشگاه های مذکور و دانشگاه های علوم پزشکی در جهت هم افزایی برای مقابله با این بیماری گسترده تر گردد.

علی رضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا، نیز ضمن قدردانی از ایجاد سامانه استفاده از داده های شبکه های اجتماعی برای تحلیل ذهنیت و گفتمان جامعه ایرانی در دانشگاه تهران، بر نقش مؤثر سامانه مذکور جهت سیاست گذاری ستاد تأکید کرد.

در ادامه جلسه، به منظور ایجاد شبکه تحقیقاتی بین محققان و امکان گفتگو در موضوعات مرتبط با کرونا مقرر شد، دانشگاه های تهران، علوم پزشکی تهران و علوم پزشکی شهید بهشتی با همکاری ستاد مقابله با کرونا دو رویداد شامل نمایشگاه مجازی در خرداد 1399 و کنفرانس روز کوید 19 را در تیر 1399 برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1009

به "همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه تهران با ستاد فرماندهی مقابله با بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید