فعال سیاسی اصولگرا:کشور به همدلی و هماهنگی احتیاج دارد

به گزارش شارژ 10، یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به احتیاج جامعه به همدلی و هماهنگی قوا، گفت: توهین به رییس جمهور کاری نابخردانه است اما دولت هم باید به نقدهای دلسوزانه توجه کند.

فعال سیاسی اصولگرا:کشور به همدلی و هماهنگی احتیاج دارد

محمدحسین شفیعی ها در گفت و گو با خبرنگاران، با انتقاد از توهین های صورت گرفته به رییس جمهور، اظهار کرد: کشور به همدلی و هماهنگی احتیاج دارد تا بتواند از پس مسائل پیش رو بربیاد. توهین به رییس جمهور مسئله ای را حل نمی کند.تذکر جدی اخیر رهبری کاملا روشن کرد که تندروی و توهین تا چه حد غلط و نابخردانه است. در جریان استیضاح رییس جمهور بعضی نمایندگان تصور کردند که این کار می تواند به بن بست شکنی منجر گردد اما به این استیضاح اقبال چندانی نشد و آنها هم عقب نشینی کردند.

وی ادامه داد: در جریان مطرح شدن استیضاح گفتارهای نابجایی مطرح شد که رهبری هم هشدار دادند که نباید به رییس جمهور توهین شده و او مورد بی احترامی قرار گیرد. رهبری همچنین فرمودند که نقد نباید با توهین انجام گردد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نقد امری لازم است که باید مورد استقبال دولت قرار گیرد، توضیح داد: سوءاستفاده از بیانات رهبری هم خطایی اضافه بر خطاهای گذشته است. مدیریت دولت در زمینه مسایل مالی و معیشتی مردم و همچنین کرونا دارای اشکالاتی است و دولت باید از نقد دلسوزانه در این زمینه ها استقبال کند. در زمینه جلسات سران قوا نیز به عملکرد دولت نقد وارد است این جلسات با درخواست رییس جمهور و موافقت رهبری تشکیل شد تا در شرایط امروز کشور، مسایل با سرعت بیشتری تصمیم گیری و اجرایی گردد و نباید بخاطر مخالفت سران دو قوه دیگر با یکی از برنامه های دولت، این جلسات برگزار نگردد. این جلسات نقش مهمی در ایجاد هماهنگی و همدلی قوا دارد اما رویکرد اخیر دولت بیشتر آسیب زا است.

شفیعی ها در انتها با انتقاد از عملکرد بعضی مشاوران رییس جمهور، گفت: بعضی توییت ها دادن آدرس غلط به مردم است . نباید به بهانه بیانات اخیر رهبری در لزوم حمایت از دولت، دولتمردان درهای نقد را بر خود ببندند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1274

به "فعال سیاسی اصولگرا:کشور به همدلی و هماهنگی احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال سیاسی اصولگرا:کشور به همدلی و هماهنگی احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید