فراخوان حمایت از روش های سنجش سریع کووید 19 منتشر شد

به گزارش شارژ 10، فراخوان مرکز نوآوری سیناوا با هدف جذب تیم های خلاق و فناور در راستا حمایت از روش های نوآور تشخیص و سنجش سریع بیماری کووید 19 اعلام شد.

فراخوان حمایت از روش های سنجش سریع کووید 19 منتشر شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، از مهم ترین اولویت ها برای جذب و حمایت از ایده های نوآورانه می توان به طراحی و ارائه روش نمونه گیری از دهان یا بینی توسط فرد در منزل برای تشخیص ویروس کووید 19 اشاره نمود. همچنین روشی نوآورانه در طراحی و ساخت آنتی ژن ویروس کووید 19 برای استفاده در منزل، دیگر اولویت این فراخوان نوآورانه است.

طراحی و ساخت کیت سنجش سریع آنتی بادی خنثی نماینده موجود در خون، یکی دیگر از اولویت هایی است که در این فراخوان، اعلام شده و ایده پردازان توانمند را برای ارائه راهکاری نوآورانه فرامی خواند.

چالش نوآورانه تجهیزات خودمراقبتی کووید 19، با حمایت شرکت دانش بنیان پیشتاز طب زمان عظیم ترین واحد طراحی، فراوری و صادرات کیت های تشخیصی در کشور، شرکت شتابدهنده نوآوری تشخیصی سیناپس نخستین شتابدهنده تخصصی حوزه تشخیص طبی و شرکت کارخانه نوآوری به عنوان بستری برای توسعه زیست بوم و فرهنگ کارآفرینی نوآورانه و رشد کسب و کار های نوپا میزبان تیم های فناور و خلاق خواهد بود.

علاقمندان به شرکت در این چالش نوآورانه تا 20 خردادماه سال فرصت دارند طرح های خود را به وسیله وب سایت مرکز نوآوری سیناوا ارسال و آمادگی خود را برای حضور اعلام نمایند.

سینآوا یک مرکز نوآوری برای جذب تیم-ایده های استارتاپی نوآورانه فناوری محور است که با همکاری مشترک نوآوری در حوزه آزمون مراقبتی در محل بیمار فعالیت می نماید. این مرکز نوآوری، با همکاری شتابدهنده سیناپس و شرکت کارخانه نوآوری هم آوا روی تیم ها، ایده ها و راه کار های نوآورانه و فناورانه سرمایه گذاری می نماید.

سیناوا، ظرفیت های لازم برای تبدیل ایده های نوآورانه در حوزه سلامت راهنمایی و شتابدهی شده و راه خود را برای ورود به بازار رقابتی و برطرف احتیاج های فناورانه پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1666

به "فراخوان حمایت از روش های سنجش سریع کووید 19 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان حمایت از روش های سنجش سریع کووید 19 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید