طرز تهیه پیتزا مرغ باربیکیو

به گزارش شارژ 10، پیتزا، یک محبوب همیشگی ا ست. غذایی که با وجود کالری بالا، همچنان وسوسه انگیز است و نمی توان به آن دست رد زد. پیتزا مرغ باربیکیو یکی از پیتزاهای محبوب کالیفرنیایی است. ما دستور این پیتزا خوشمزه را برای شما آماده کرده ایم تا به سادگی در خانه های خودتان آن را آماده کنید. اگر طرفدار طعم های خاص و پنیرهای مختلف هستید، این دستور را از دست ندهید.

طرز تهیه پیتزا مرغ باربیکیو

مواد لازم برای تهیه پیتزا مرغ باربکیو

  • خمیر پیتزا 908 گرم
  • اسپری روغن آشپزی به میزان لازم
  • مرغ خرد شده دو فنجان
  • سس باربیکیو سه چهارم فنجان
  • پنیر پیتزا رنده شده خرید آنلاین یک فنجان
  • پیاز قرمز میانه خرد شده یک چهارم فنجان
  • یک چهارم فنجان یک سوم فنجان
  • یک سوم فنجان به میزان لازم
  • گشنیز تازه خرد شده به میزان لازم

طرز تهیه پیتزا مرغ باربیکیو

مرحله اول

ابتدا فر را روی دمای 240 درجه سانتی گراد قرار دهید تا کاملا گرم شود. کف سینی فر را با اسپری آشپزی چرب کنید، همچنین می توانید از کاغذ روغنی استفاد کنید. در یک کاسه میانه، تکه های مرغ و یک چهارم از سس باربیکیو را با یکدیگر ترکیب کنید و به آن استراحت دهید.

مرحله دوم

یک سطح صاف را آرد پاشی کنید . خمیر پیتزاها را روی سطح قرار دهید و با وردنه به اندازه لازم صاف کنید. سپس آن ها را به سینی فر منتقل کنید.

روی هر خمیر پیتزا را با یک چهارم فنجان سس باربیکیو طعم دار کنید. پس از آن، تکه های مرغ را به طور مساوی روی خمیرها پخش کنید، اما از لبه آن ها حدودا یک سانتی متر را خالی بگذارید.

حالا وقت آن است که یک لایه از پنیر پیتزا رنده شده را روی خمیر پخش کنید، سپس نوبت پیازهای قرمز است و در نهایت پنیر گودا خرد شده را به آن ها اضافه کنید. در صورت تمایل می توانید در این مرحله، میزانی فلفل خشک شده را روی پیتزا مرغ باربیکیو بپاشید.

مرحله سوم

سینی را به فر منتقل کنید، 20 تا 25 دقیقه زمان لازم است تا روی پیتزا کاملا طلایی شود. پس از آن می توانید پیتزاها را به ظرف سرو منتقل کنید.

در آخر هم اگر تمایل داشتید، می توانید پیتزاها را با گشنیز خرد شده تزئین کنید که این کار باعث عطر و طعم فوق العاده آن هم می شود.

قبلا انواع مختلف و متفاوتی از پیتزا را به شما آموزش داده ایم، پس اگر دوست داشتید پیتزا میگو، پیتزا چیکن پارمسان و پیتزا رست بیف رستورانی را هم امتحان کنید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 15 شهریور 1401 بروزرسانی: 15 شهریور 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2114

به "طرز تهیه پیتزا مرغ باربیکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه پیتزا مرغ باربیکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید