دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا با موضوع تروریسم

به گزارش شارژ 10، مشاور امنیت ملی عراق بر لزوم تداوم حمایت و پشتیبانی ائتلاف بین المللی ضد داعش از عراق در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطلاعات در این زمینه تاکید کرد.

دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا با موضوع تروریسم

به نقل از شفق نیوز، دفتر رسانه ای قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق با صدور بیانیه ای گفت، الاعرجی در دفتر خود در بغداد با متیو تولر، سفیر آمریکا در عراق دیدار کرد و دو طرف در جریان این دیدار در خصوص برنامه ها برای مبارزه با تروریسم و نابودی آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

الاعرجی در جریان این دیدار تاکید کرد که کشورش به تداوم حمایت و پشتیبانی ائتلاف بین المللی ضد داعش از عراق در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطلاعات در خصوص تروریست ها و نابودی گروهک های تروریستی باقی مانده چشم امید دوخته است.

به همین دلیل، سفیر آمریکا در بغداد، ضمن عرض تسلیت بابت قربانیان حادثه انفجاری میدان الطیران واقع در بغداد و نیروهای حشد شعبی که پیشتر در جریان مقابله با حمله تروریست ها کشته شدند، بر تداوم حمایت کشورش در چارچوب ائتلاف بین المللی ضد داعش از عراق در مقابله با تروریسم تاکید کرد.

متیو تولر همچنین شرح داد: اختلافات آمریکا با ایران همچنان وجود دارد و واشنگتن به دنبال حل این اختلافات با روش های دیپلماتیک است و راهکار دیپلماتیک، تلاش های گسترده می طلبد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1433

به "دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا با موضوع تروریسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مشاور امنیت ملی عراق با سفیر آمریکا با موضوع تروریسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید