تورهای چین: دوستی چین و روسیه تقویت می گردد

به گزارش شارژ 10، رئیس جمهور چین در پیغام تبریک به مناسبت شروع سال 2022 خطاب به ولادیمیر پوتین همتای روس درباره شرایط جاری روابط و دوستی دو کشور ابراز خرسندی کرد.

تورهای چین: دوستی چین و روسیه تقویت می گردد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت خارجه چین درباره پیغام تبریک رئیس جمهور این کشور خطاب به همتای روس خود به مناسبت شروع سال 2022 توضیحاتی ارائه داد.

منابه رسانه ای خبر دادند، شی جین پینگ رئیس جمهور چین در پیغام تبریک به مناسبت سال نو میلادی از روابط پکن و مسکو تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری تاس، وزارت خارجه چین از محور های پیغام شی خطاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به مناسبت شروع سال 2022 توضیحاتی داد.

به روایت وزارت خارجه چین، در پیغام شی جین پینگ به ولادیمیر پوتین آمده است: من عمیقا از نتایج توسعه روابط بین چین و روسیه راضی هستم.

رئیس جمهور چین در این پیغام به حضور همتای روس خود در المپیک زمستانی پکن اشاره نمود؛ مسابقاتی که آمریکا و بعضی از متحدانش آن را تحریم دیپلماتیک نموده اند.

المپیک زمستانی پکن قرار است چهارم تا بیستم فوریه (15 بهمن تا اول اسفند) و بازی های پارالمپیک زمستانی از چهارم تا سیزدهم مارس (13 تا 22 اسفند) برگزار گردد.

شی در پیغام تبریک خود به پوتین بابت شروع سال نو بیان کرد: سال 2022، کشور های ما سال ورزشی چین و روسیه را جشن خواهند گرفت و ما برگ نوی در تاریخ دوستی بین دو کشور خواهیم نوشت، دوستی که نسل به نسل منتقل شده است.

رئیس جمهور چین در این پیغام به حضور پوتین در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی پکن اشاره و از آن تمنو کرد.

شی جین پینگ در بخش پایانی پیغام خود خطاب به رئیس جمهور روسیه اضافه نمود: من صمیمانه آماده هستم تا با شما در قالب های مختلف ارتباط نزدیک را حفظ کنم.

کاخ کرملین پنجشنبه هفته گذشته خبر داده بود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به شی جین پینگ پیغام تبریک سال نو فرستاده است.

به گفته کرملین، پوتین در این پیغام بیان کرد که به رغم همه گیری ویروس کرونا در سال 2021، روسیه و چین طی این سال همکاری بسیار سازنده ای داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1961

به "تورهای چین: دوستی چین و روسیه تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: دوستی چین و روسیه تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید