خلیل زاده: میلیچ و بودوروف برای پرداخت طلب شان به باشگاه اخطار داده اند، با استعفای فتح الله زاده موافقت شد

به گزارش شارژ 10، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هئیت مدیره باشگاه استقلال گفت: با استعفای علی فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه موافقت شده است.

خلیل زاده: میلیچ و بودوروف برای پرداخت طلب شان به باشگاه اخطار داده اند، با استعفای فتح الله زاده موافقت شد

به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال درباره استعفای علی فتح الله زاده از سرپرستی باشگاه گفت: از جدایی فتح الله زاده ناراحتم. استعفای ایشان مورد موافقت ریاست مجمع باشگاه استقلال قرار گرفته است. متاسفانه ایشان به دلیل بیماری امکان ادامه فعالیت را نداشتند. ایشان یک استقلالی متعصب و از بزرگان باشگاه استقلال است.

وی اضافه نمود: بابت جدایی فتح الله زاده ناراحتم اما به هر حال استقلال خانه ایشان است و امیدوارم با مشورت های خود در ادامه کار یار و یاور این باشگاه باشند و هر چه زودتر سلامتی خودشان را به دست بیاورند. فعلا مسئولیت باشگاه برعهده بنده خواهد بود تا در اولین فرصت نسبت به ترمیم هیئت مدیره و انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه اقدام گردد. هیئت مدیره استقلال به اعضای اقتصادی توانمند احتیاج دارد. در جلسه ای که با آقای سلطانی فر، وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست مجمع باشگاه استقلال داشتم قرار بر این شد که در اولین فرصت چند عضو اقتصادی توانمند به هیئت مدیره باشگاه اضافه گردد تا بتوانیم مسائل اقتصادی را به زودی رفع کنیم. در عین حال مثل یک سال گذشته که مدام در حال رفع کردن مسائل اقتصادی باشگاه بودیم بازهم همه کوشش خودمان را انجام خواهیم داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: امروز تصمیم گرفتم که به دلیل پیشگیری از کرونا ساختمان اداری باشگاه را تعطیل کنم. درباره زمین تمرین جلسه مثبتی داشته ام و قرار است که زمین مناسب برای آغاز تمرینات مجدد تیم فراهم گردد. هدف من شفافیت است. شرایط سختی بر باشگاه حاکم است. اغراق نیست اگر بگویم سخت ترین روزهاست. هدف من شفافیت است. ارائه گزارش صادقانه به طرفداران. از طرفداران می خواهم که به مبالغ طلب ها دقت نمایند. به نرخ دلاری که از 13 به 15 هزار تومان رسیده. با همه این اوصاف امیدوارم بتوانیم یکبار دیگر استقلال را از بند میلیاردها تومان بدهی رها کنیم.

خلیل زاده در خصوص پرونده شکایت مربیان و بازیکنان خارجی توضیح داد: در رأیی که فیفا درباره مطالبات شفر علیه باشگاه استقلال صادر نموده کمتر از 250 هزار دلار است. ایشان حدود 300 هزار دلار از باشگاه به خاطر فعالیتش در فصل 97-98 بابت چهار ماه حقوق و پاداش هایش طلبکار بود که با دفاعیات خوب و مستدل باشگاه تمام پیش بینی هایی که درباره پرداخت بیش از یک میلیون دلار به شفر مطرح شده بود، منتفی شد. این مبلغ باید تا اواسط فرودین ماه به آقای شفر پرداخت گردد. در کوشش هستیم تا با ایشان به توافق برسیم و مطالباتشان را در چند قسط پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: درباره طلب بویان به دادگاه CAS از طرف باشگاه نامه زده شده که یک ماه فرصت بدهند. هنوز پاسخی به درخواست استقلال داده نشده، اگر موافقت نگردد باید 300 هزار دلار به اضافه هزینه دیرکرد را پرداخت کنیم. طلب سرور جباروف حدود 90 هزار دلار است که تا اوایل اردیبهشت از ایشان جهت پرداخت فرصت گرفتیم. طلب گادوین منشا حدود 40 هزار دلار است که جهت پرداخت تا اوایل اردیبهشت آینده فرصت داریم. باشگاه استقلال بابت حق انتقال ایسما باید 125 هزار دلار به باشگاه پاختاکور پرداخت می کرد. باشگاه پاختاکور اعلام نموده که به فیفا شکایت خواهد نمود. تا به امروز هنوز شکایتی نکردند و اگر این شکایت انجام گردد حداقل 3 الی 4 ماه طول می کشد تا رأی نهایی فیفا صادر گردد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در رابطه با طلب باشگاه از فیفا گفت: 350 هزار دلار طلب داریم. یک نامه از طرف باشگاه استقلال برای فیفا ارسال شده و از آنها خواستیم طلب سرور جپارف، گادوین منشا، مارتین فورکل و سه وکیل را از محل پول بلوکه شده باشگاه استقلال در فیفا به طور مستقیم پرداخت کند که امید زیادی داریم تا فیفا با این درخواست موافقت کند. مبلغ به جامانده باشگاه در فیفا حدود 350 هزار دلار است.

خلیل زاده درباره اولتیماتوم میلیچ و بودوروف برای پرداخت طلب شان گفت: وکلای میلیچ و بودوروف به باشگاه استقلال اخطار و 15 روز مهلت داده اند تا طلبشان پرداخت گردد. فروش بازیکنان صحت ندارد تمام اخباری که درباره فروش بازیکنان تیم استقلال مطرح می گردد، حدس است و واقعیت ندارد. پیش بینی خودشان را خبر می نمایند که باعث نگرانی طرفداران می گردد. کاش در این روزها که مردم به اندازه کافی نگران هستند، کمی منصف باشیم و باوجدان عمل کنیم و به این شایعه سازی ها نپردازیم. باشگاه استقلال مثل هر باشگاهی در جهان حق خرید و فروش دارد اما در این شرایط چنین تصمیمی تحت هیچ عنوان مطرح نشده است.

وی توضیح داد: مراقب منافع استقلال در لیگ برتر هستیم به هر حال این احتمال وجود دارد که تا اواخر خرداد ماه امکان برگزاری مسابقات لیگ و جام حذفی مهیا نگردد. سازمان لیگ حتما نظرخواهی لازم درباره شرایط نهایی هر دو جام را از باشگاهها انجام خواهد داد. ما در لیگ و جام حذفی شانس قهرمانی داریم و طرفداران مطمئن باشند که هوشیار هستیم و اجازه نمی دهیم منافع و حق مسلم تیم استقلال دچار مشکل گردد. در صورت عدم برگزاری مسابقات پیشنهادمان را برای مشخص و تکلیف لیگ به طور رسمی به وسیله رسانه باشگاه اعلام خواهیم کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص شیوع ویروس کرونا یادآور شد: تست کرونای من منفی بود به فکر پرداختی به بازیکنان و مربیان تیم هستم. خودشان می دانند که همواره با آنها صادق بودم. این شایعه که دچار ویروس کرونا شدم، صحت ندارد. آزمایش هم دادم و جوابش منفی بود. کسالت دارم اما تمام کوششم را خواهم کرد تا در سریعترین زمان پرداختی هایی به اعضای تیم داشته باشم. خوشبختانه حقوق پرسنل باشگاه پرداخت شده و امیدوارم درباره تیم هم بتوانم در چند روز آینده این کار را انجام دهم. ما حتی در تعطیلات نوروز هم تعطیل نخواهیم بود و به یاری همکارانم کوشش خواهیم کرد تا به پرونده های اقتصادی رسیدگی کنیم. تلویزیون اینترنتی باشگاه فعال تر می گردد قصد داشتم امشب به برنامه فوتبال برتر بروم اما بیمار هستم و پزشکم صلاح ندانست که این کار را انجام دهم. همواره سعی کردم جوابگوی رسانه ها باشم. از این پس هم طبق صحبت هایی که با محمد نوری فر، مدیر رسانه ای باشگاه انجام دادم، قرار شده بازیکنان به وسیله تلویزیون اینترنتی باشگاه بیشتر با طرفداران درارتباط باشند. این حقوق رسانه ای را قصد داریم بهتر از گذشته رعایت کنیم تا منجر به درآمدزایی برای باشگاه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 840

به "خلیل زاده: میلیچ و بودوروف برای پرداخت طلب شان به باشگاه اخطار داده اند، با استعفای فتح الله زاده موافقت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: میلیچ و بودوروف برای پرداخت طلب شان به باشگاه اخطار داده اند، با استعفای فتح الله زاده موافقت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید