خبرنگاران میدان میوه وتربار بندرعباس در ردیف طرحهای شاخص دولت نهاده شد

به گزارش شارژ 10، بندرعباس- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: میدان میوه وتربار بندرعباس به عنوان طرحهای شاخص دولت تدبیر و امید پس از برطرف نواقص سال جاری به صورت به وسیله ارتباط ویدئو کنفرانس باحضور رییس جمهوری افتتاح می گردد.

خبرنگاران میدان میوه وتربار بندرعباس در ردیف طرحهای شاخص دولت نهاده شد

رضا مدرس روز دوشنبه در نشست هماهنگی آنالیز شرایط طرح های عمرانی شهر بندرعباس درجمع مدیرکل بازرسی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و شهردار بندرعباس اظهارداشت: بر اساس تعهدات صورت گرفته اصلاحات ورودی میدان طبق نظر کارشناسی تا زمان افتتاح توسط اداره کل راهداری باید با همکاری شهرداری انجام گردد.

وی به همجواری کارخانه بتن و دل نگرانی های غرفه داران از این بابت اشاره نمود و اضافه کرد: طرح جابه جایی این کارخانه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان راه اندازی این طرح شهری را یکی نیازهای اساسی دانست که علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه محل عرضه مستقیم میوه و تره بار، نقش مهمی در برطرف معضلات ورودی شهر بندرعباس دارد و رضایت مردم را جلب می نماید.

مدرس همچنین گفت: دغدغه های غرفه داران در این میدان باید به طور کامل رسیدگی و برطرف گردد تا آنها بدون مشکل به فعالیت بپردازند.

این میدان که از آن به عنوان بزرگترین میدان میوه و تره بار جنوب کشور یاد می گردد 25 هکتار مساحت داشته و در زمان بهره برداری 92 غرفه عرضه میوه و 12 غرفه فروش سبزی است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1484

به "خبرنگاران میدان میوه وتربار بندرعباس در ردیف طرحهای شاخص دولت نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران میدان میوه وتربار بندرعباس در ردیف طرحهای شاخص دولت نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید