مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا رکورد فروش گلکسی فولد 2

به گزارش شارژ 10، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا رکورد فروش گلکسی فولد 2

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

جیمز کامرون کارگردان سرشناس هالیوودی با مرسدس بنز همکاری کرده است تا خودرویی را با الهام از فیلم آواتار طراحی کند. آواتار ، یکی از پیروز ترین فیلم های همه زمان ها است و از یک سال قبل نیز خبر همکاری بین جیمز کامرون ، برنده اسکار و مرسدس بنز ، به اطلاع عموم مردم رسید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها که نمایشگاه CES در حال برگزاری است بسیاری از گجت های جذاب نیز معرفی می شوند. یکی از جدیدترین گجت ها یک گجت هوشمند مرتبط با سلامتی است که ویژگی های سلامتی را با بررسی شرایط پاها می سنجد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

از زمانی که شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی فولد را با برچسب قیمت 2 هزار دلاری خود منتشر کرد ، بسیاری از کاربران این سؤال را داشتند که این شرکت در نهایت چند واحد از این گوشی را خواهد فروخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی می 8 شیائومی، جدیدترین دستگاه شرکت چینی شیائومی است که نسخه ای جدید از اندروید 10 را دریافت کرد. این به روزرسانی اکنون در حال توزیع بین تمامی نسخه های گوشی می 8 در سراسر جهان و دارای MIUI 11.0.1.0 QEAMIXM است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

آیا عکس بی نقصی از منظره ای در شب یا دوستانتان که در نمایی شبانه ایستاده اند گرفته اید؟ اگر آن را با استفاده از حالت شبانه در آیفون 11 ، یا 11 پرو گرفته باشید، پس می توانید در چالش عکاسی اپل شرکت کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل ویژگی جدیدی را برای دستیار مجازی خود در CES معرفی کرده است. این دستیار مجازی امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید مقالات را با 42 زبان مختلف بخوانید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 709

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا رکورد فروش گلکسی فولد 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو جدید مرسدس بنز تا رکورد فروش گلکسی فولد 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید