نمایشگاه جمعه در شهرستان قدس برگزار می گردد

به گزارش شارژ 10، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قدس گفت: به مناسبت اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران در پنج مرداد سال 1358 نمایشگاهی با عنوان جمعه با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان قدس، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری قدس، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قدس و سایر ادارات فرهنگی در محل مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه جمعه در شهرستان قدس برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، صیاد جعفری فرد اضافه کرد: این نمایشگاه از 2 تا 6 مردادماه در مصلی شهرستان قدس برگزار می گردد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قدس ادامه داد: با توجه به لزوم شناساندن قابلیت ها و توانمندی های شهرستان در حوزه صنایع دستی و گردشگری، معرفی آیین اقوام و ضرورت آشنایی مردم با هنر و سنت گذشته و امکان برقراری ارتباط حضوری و زنده با هنرمندان و صنعتگران این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

او توضیح داد: امیدواریم متعاقب برگزاری این نمایشگاه میل به آموزش و اشتغال در رشته های صنایع دستی را ببینیم، برپایی غرفه هایی در رشته گلیم بافی، قلمزنی، لباس های سنتی و محلی اقوام، برپایی سیاه چادر و پخت غذای های سنتی، نان محلی و آش محلی در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 290

به "نمایشگاه جمعه در شهرستان قدس برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمایشگاه جمعه در شهرستان قدس برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه جمعه در شهرستان قدس برگزار می گردد"

1 دیدگاه

اله وردی 27 مهر 1398

با سلام
لطفا شرایط شرکت در نمایشگاه های شهرقدس می فرمایید ؟

پاسخ به اله وردی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید