خبرنگاران فعالیت ادارات اردبیل با کمتر از 10درصد نیروها در ایام غیر تعطیل عید

به گزارش شارژ 10، اردبیل- خبرنگاران- استاندار اردبیل گفت:بانک های استان تا 15 فروردین خدمات غیرحضوری داشته و ادارات استان نیز در ایام غیر تعطیل روزانه با کمتر از 10 درصد نیروهای خود و به صورت شیفت فعالیت خواهند کرد.

خبرنگاران فعالیت ادارات اردبیل با کمتر از 10درصد نیروها در ایام غیر تعطیل عید

اکبر بهنامجو روز شنبه در حاشیه بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل اضافه نمود: پیرو هماهنگی انجام گرفته، در این مدت بانک ها خدمات حضوری نداشته ولی دستگاه های خودپرداز همیشه شاژ بوده و به مردم خدمات ضروری را ارائه می نمایند.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از اهالی استان به خاطر ماندن در خانه و تعطیلی مراکز پرتجمع تجاری و صنفی تاکید نمود: ماندن در خانه و رعایت نکات پیشگیری گامی برای سلامت بچه ها، سالمندان و خانواده بوده و در صورت تداوم این فرایند سیر ابتلا به کرونا نزولی می گردد.

به گفته بهنامجو، بیشتر مردم استان نکات ایمنی و پیشگیری را رعایت می نمایند و در صورت مشارکت بقیه افراد جامعه از 15 فروردین شاهد فرایند نزولی بیماری کرونا خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در 2 روز گذشته با توجه به افزایش آگاهی و مشارکت مردم در راستای رعایت نکات پیشگیرانه تماس با اورژانس نیز کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگاران، استاندار اردبیل در جریان بازدید از اورژانس اردبیل همچنین از فعالیت مستمر کادر این مرکز قدردانی کرد و اضافه نمود: فعالان اورژانس ماموریت دارند افرادی که با 115 تماس گرفته و دارای علائم کرونا هستند را به مراکز درمانی و بیمارستان ها منتقل نمایند.

بهنامجو اعلام کرد: 20 دستگاه آمبولانس به امکانات کامل و ایزوله تجهیز شده و برای این امر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به کوشش های ایثارگرانه نیروهای درمانی ، پزشکان و پرستاران از اقدامات آنان در راستای درمان بیماران کرونایی تقدیر کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 852

به "خبرنگاران فعالیت ادارات اردبیل با کمتر از 10درصد نیروها در ایام غیر تعطیل عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالیت ادارات اردبیل با کمتر از 10درصد نیروها در ایام غیر تعطیل عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید