خبرنگاران ملی پوش دوومیدانی زنان: دیسک تمرینی ندارم

به گزارش شارژ 10، تهران- خبرنگاران- ملی پوش پرتاب دیسک زنان ایران گفت: درست نیست که من عضو تیم ملی دوومیدانی باشم اما حتی یک دیسک استاندارد برای تمرین نداشته باشم.

خبرنگاران ملی پوش دوومیدانی زنان: دیسک تمرینی ندارم

ژاله کاردان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پیش از آغاز بحران کرونا از آذر ماه با هزینه خود در شیراز تمرینات را آغاز کردم. می خواستم تا قبل از عید 99 در اردو بمانم تا سال خوبی را در مسابقات پیش رو داشته باشم. تنها خواسته ام از فدراسیون این بود تا با عبدالله جمشیدی مربی ملی پرتابی ها تمرین کنم اما نپذیرفتند. در این اردو هم با هماهنگی رییس هیات شیراز و با هزینه خود غذا و اسکان را تهیه و تمرینات را آغاز کردم. مدتی هم در منزل دوستم بودم تا بتوانم این تمرینات را انجام دهم.

وی اضافه نمود: وقتی که کرونا شدت گرفت به اردبیل بازگشتم و مدت یک ماه امکان تمرین در هیچ جا نبود و از اداره ورزش استان یک سری صفحات ورزشی گرفتم و در آنجا تمرینات را تا الان ادامه دادم.

این ملی پوش دوومیدانی زنان خاطر نشان کرد: با اینکه رکورددارم یک دیسک تمرینی هم نمی توانم از فدراسیون بگیرم. به دفعات هم به وسیله هیات استان نامه نگاری کردم و در آرشیو فدراسیون نامه های زیادی از درخواست هایم برای کفش، حمایت، دیسک و حتی برای اعزام های داخلی وجود دارد اما گفتند که دیسک و کفش نداریم یا نامه شما به دست ما نرسیده است. فدراسیون می گفت که وظیفه ما تهیه این چیزها نیست. حالا می گوییم بحث وظیفه نیست اما وقتی کسانی در راس کاری قرار دارند و من هم ملی پوش هستم حداقل یک دیسک می توانند به من بدهند.

وی ادامه داد: صورت قشنگی ندارد که ملی پوش باشم و یک دیسک استاندارد تمرینی از اول فعالیتم در این عرصه تا کنون نداشته باشم. در این مدت هم سعی کردم دیسک ها را از دوستان و آشنایان قرض کنم. حتی صفحات دیسک ها را جا به جا می کردم تا دیسک خوبی درست کنم. در هیات استان دیسک ها را برمی داشتند و اجازه استفاده از آن را به ما نمی دادند.

کاردان یادآور شد: در 2 ماه گذشته با مدیر کل ورزش و جوانان استان مسائلم را درمیان گذاشتم و او از بودجه ورزشی کفش پرتابی و مکمل برایم تهیه کرد. این مسائل هنوز وجود دارد و ساعت تمرینی که برای زنان در نظر گرفتند خیلی بد است و از 12 تا 3 بعد از ظهر باید بدویم که بیشتر مواقع در این ساعت هم تمرینات مدرسه فوتبال یا فعالیت های دیگر انجام می گردد و نمی توانم در آنجا تمرین کنم. شرایط خیلی بی ثبات است حامی اقتصادی نداریم و درآمد ما از در لیگ است. در طول سال بیش از چهار میلیون صرف کفش هایم می گردد و حداقل یک میلیون باید برای مکمل ورزشی هزینه کنم.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1050

به "خبرنگاران ملی پوش دوومیدانی زنان: دیسک تمرینی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ملی پوش دوومیدانی زنان: دیسک تمرینی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید