خبرنگاران اکبری: در حد تیم هایی که تا نیمه نهایی هم بالا نیامدند، هزینه نکردیم

به گزارش شارژ 10، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به اندازه برخی از تیم هایی که تا مرحله نیمه نهایی هم بالا نیامدند هزینه نکرده بودیم اما فشار زیادی به تیم ما وارد شد.

خبرنگاران اکبری: در حد تیم هایی که تا نیمه نهایی هم بالا نیامدند، هزینه نکردیم

به گزارش خبرنگاران، پیمان اکبری پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل فولاد سیرجان در سومین بازی فینال لیگ برتر گفت: تیم فولاد سیرجان برای قهرمانی تلاش کردند و شانس هم با آنها یار بود. خیلی از بازیکنان ما جوان بودند و حتی رنگ سکوی سومی لیگ برتر را هم ندیده بودند. شاید این کم تجربگی در لحظاتی از بازی ما را اذیت کرد. در مقابل بازیکنان فولاد باتجربه بودند و چند نفر از آنها سابقه چند بار حضور در فینال لیگ را داشتند.

وی ادامه داد: باید برای سال های آینده تلاش کنیم تا بهتر باشیم. بازیکنان جوان تر هم بدون شک در سال های آینده با تجربه بالاتری به میدان خواهند رفت و طرز تفکر آنها هم تغییر خواهد کرد.

اکبری گفت: امسال لیگ بسیار سنگینی داشتیم. هیچ تیمی از قبل برنده مسابقه ای نبود و کیفیت لیگ نسبت به گذشته خیلی بهتر شد. از این بابت باید از سازمان لیگ و فدراسیون والیبال تشکر کنم. برنامه ریزی مسابقات خوب بود و فدراسیون با وجود همه گیری کرونا تلاش کرد تا لیگ با کمترین ایراد و آسیب برگزار شود.

وی درباره اعتراضش به عملکرد داور بازی امروز گفت: شکست تیمم را گردن داور نمی اندازم اما داور در 2 صحنه، صد درصد اشتباه کرد. این 2 اشتباه در امتیازهای حساس رخ داد. انتظار بیشتری داشتیم اما تیم داوری تلاش کرد که بهترین قضاوت را داشته باشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درخصوص اینکه گاهی بازیکنان تیمش رفتار عصبی داشتند، گفت: در طول فصل فشار زیادی به تیم ما وارد شد. عده ای این موضوع را مطرح کردند که ما هزینه زیادی کرده ایم اما قراردادها موجود است و همه می توانند آن را برخی تیم ها که حتی به فینال هم نرسیدند مقایسه کنند. شک ندارم نسبت به تیم هایی که تا نیمه نهایی هم بالا نیامدند، هزینه بیشتری نکردیم.

وی افزود: شاگردان من جوان هستند و خیلی از آنها در گذشته بازی رده بندی را هم ندیده بودند. اما من از همه آنها راضی هستم چون تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. شانس با ما یار نبود اما از نظر فنی شاگردانم کم کاری نکردند.

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا هواداران تیم شهرداری ارومیه از نتیجه این تیم راضی هستند؟ گفت: من برای تیمم کار می کنم. هواداران را دوست دارم و آنها مطمئن باشند که شاگردانم تمام تلاش خود را به کار گرفتند. اگر سوال حاشیه ای دیگری دارید، بپرسید. آیا کسی است که دوست نداشته باشد قهرمان شود؟ سوالی که می پرسید حاشیه ای است. همه بدانند که شاگردانم برای کسب عنوان قهرمانی خیلی تلاش کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درمورد اینکه آیا فصل آینده هم به کارش در این تیم ادامه می دهد؟ گفت: هنوز عرقم خشک نشده است. انشاءالله هرچه خیر است رخ دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1516

به "خبرنگاران اکبری: در حد تیم هایی که تا نیمه نهایی هم بالا نیامدند، هزینه نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اکبری: در حد تیم هایی که تا نیمه نهایی هم بالا نیامدند، هزینه نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید