توفیق: از عملکرد خودم راضی نیستم

به گزارش شارژ 10، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: هرگز از عملکرد خودم راضی نیستم ولی از بازیکنانم رضایت کامل دارم.

توفیق: از عملکرد خودم راضی نیستم

علی توفیق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شروع کارش در تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: مسئولان نفت برای حضور در لیگ برتر، برنامه داشتند و از چند مربی هم برنامه خواستند که یکی از آنها من بودم. در نهایت دو طرف به توافق رسیدیم و با بودجه محدودی که در اختیار ما بود، تیم را بستیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان ادامه داد: همیشه در کنار فعالیت های حرفه ای خودم، مربیگری می کردم و تنها در زمان آقای مشحون از من خواسته شد پست دبیری فدراسیون را قبول کنم. حالا دوباره به مربیگری برگشته ام.

توفیق در مورد عملکرد تیمش شرح داد: هرگز از عملکرد خودم راضی نیستم ولی از بازیکنانم رضایت کامل دارم. بازیکنان را با توجه به ظرفیت آنها جذب کردم و عملکرد آنها از سال های قبل، تعیین بود. در مجموع از کارآیی و نحوه بازی همه آنها رضایت دارم.

وی در مورد نحوه برگزاری لیگ برتر گفت: همه ما با نحوه برگزاری لیگ و فشردگی مسابقات، منطبق شده ایم. مرحله بعدی مسابقات، ممکن است به صورت رفت و برگشت برگزار شود که بهتر است. بازیکنان از سال قبل به شیوه برگزاری مسابقات به شکل فشرده و متمرکز، عادت کرده اند ولی تیم های شهرستانی در این بین، کار سخت تری دارند. ناگزیر به بازی با این سیستم هستیم.

تیم نفت آبادان با 4 پیروزی و 7 شکست و 15 امتیاز در جایگاه پنجم گروه الف لیگ برتر قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1935

به "توفیق: از عملکرد خودم راضی نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توفیق: از عملکرد خودم راضی نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید