توافق نفتی ایران و روسیه

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران: وزیر نفت ایران که به روسیه سفر نموده است از توافق دو کشور برای توسعه همکاریهای فنی در حوزه نفت و گاز با این کشور توافق کردیم.

توافق نفتی ایران و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران که برای آنالیز شرایط بازار جهانی نفت به مسکو سفر نموده است، گفت: در ملاقات با مقامات روسیه، برای توسعه همکاریهای فنی در حوزه نفت و گاز با این کشور توافق کردیم.

زنگنه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مسکو با اشاره به مذاکرات خود با الکساندر نوواک معاون نخست وزیر روسیه و نیکلای شولگینوف وزیر انرژی این کشور گفت: یکی از موضوعاتی که گفت و گو کردیم درباره بازار جهانی نفت بود.زنگنه گفت: در مذاکرات در مسکو برای تثبیت بازار جهانی نفت گفت و کو و گفتگو کردیم.

وی اضافه نمود: روسیه در این سالها نقش معین کننده ای در ثبات بازار جهانی نفت داشته است و باتوجه به همکاریهای جدی در اوپک در چارچوب اوپک پلاس با یکدیگر گفت و گو کردیم. نظرات ما در این عرصه به یکدیگر نزدیک بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1376

به "توافق نفتی ایران و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق نفتی ایران و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید