ترامپ: کره جنوبی با پرداخت پول بیشتر به واشنگتن موافقت کرده است

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از کره هرالد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اعلام خبر موافقت کره جنوبی با پرداخت پول بیشتر در ازای استقرار نظامیان آمریکایی گفته است: می توانیم به توافق برسیم، آن ها خواستار توافق هستند.

ترامپ: کره جنوبی با پرداخت پول بیشتر به واشنگتن موافقت کرده است

این اظهارات را ترامپ در ارتباط با هزینه استقرار 28 هزار و 500 نفر از نظامیان آمریکایی در کره جنوبی اعلام کرده که از مدت ها پیش واشنگتن خواستار پرداخت هزینه بیشتر مالی کره جنوبی شده بود.

ترامپ در ادامه گفته است که مقامات کره جنوبی با پرداخت پول بیشتر از گذشته موافقت کرده اند، حتی بیشتر از زمان پیش از ورود من به کاخ سفید قرار است پول پرداخت کنند.

دونالد ترامپ در راستای به اصطلاح سرانجام دادن به سواری رایگان به متحدان این کشور، خواستار افزایش پرداخت های هزینه میزبانی از نیروهای نظامی آمریکا از جانب این کشورها از جمله کره جنوبی شده، اما خواسته واشنگتن پیش از این با واکنش منفی سئول روبرو شده بود.

دولت ترامپ از سال 2019 فشارها به متحدان آمریکا در شرق آسیا یعنی کره جنوبی و ژاپن را برای چند برابر کردن سهمیه میزبانی خود از ده ها هزار نفر از نظامیان آمریکایی افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 959

به "ترامپ: کره جنوبی با پرداخت پول بیشتر به واشنگتن موافقت کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: کره جنوبی با پرداخت پول بیشتر به واشنگتن موافقت کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید