ترامپ: پنس کمک کن، با چنگ و دندان میجنگم

به گزارش شارژ 10، رئیس جمهور آمریکا قول داد تلاشهایش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را ادامه دهد و ادعا کرد مدارک بیشتری ممکن است به زودی در خصوص نتایج انتخابات فاش شوند.

ترامپ: پنس کمک کن، با چنگ و دندان میجنگم

به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان یک تجمع در شهر دالتون ایالت جورجیا در میان فریادهای حامیانش گفت: رای دهندگان الکترالی که بایدن را برگزیدند نمی تواند کاخ سفید را به او بدهند.

او گفت: آنچه طی هفته های آینده افشا می شود را خوب تماشا کنید . شما شاهد نتایج خواهید بود. افشاگری ها را تماشا کنید.

ترامپ همچنین در حالی که جو بایدن به عنوان اولین نامزد دموکرات پیروز در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا در بیش از دو دهه اخیر مطرح شد، گفت امکان ندارد او در انتخابات در ایالت جورجیا باخته باشد.

او اظهار کرد: به هیچ وجه ممکن نیست که ما در انتخابات جورجیا باخته باشیم. به هیچ وجه ممکن نیست. این یک انتخابات همراه با تقلب بود اما ما همچنان داریم با آن مبارزه می کنیم و شما خواهید دید که چه اتفاقی قرار است بیفتد.

ترامپ در خصوص دور دوم انتخابات مربوط به کرسی های سنا از آمریکایی ها خواست در این دور از نامزدهای جمهوریخواهان حمایت کنند و گفت که دموکراتها در صورت کسب اکثریت تلاش خواهند کرد که دادگاه عالی را با گزینه های خودشان پر کنند. وی افزود: دیگر هرگز انتخابات عادلانه دیگری در آمریکا وجود نخواهد داشت.

او ادامه داد: این به آنها این قدرت را خواهد داد که هر گونه قانون متوهمانه چپگرایی که تا کنون خواستارش بوده اند و رویایش را داشته اند، با زور تصویب کنند. آزادی مذهبی شما از بین خواهد رفت، اصلاحیه دوم قانون اساسی شما از بین خواهد رفت، مرزها و دیوار جدید بزرگ شما از بین خواهد رفت. واحدهای پلیس شما که آنها را میشناسیم از بین خواهند رفت و پس اندازهای زندگی شما از بین خواهند رفت.

رئیس جمهور آمریکا متعهد شد: آنها قرار نیست کاخ سفید را تصاحب کنند. ما قرار است با چنگ و دندان بجنگیم.

این در حالی است که پیشتر یک قاضی فدرال آمریکا شکایتی از جانب چند تن از جمهوریخواهان در ایالت ویسکانسین با هدف دادن اختیار کامل به مایک پنس، معاون ترامپ برای لغو نتایج انتخابات را رد کرد. مایک پنس قرار است فردا چهارشنبه ریاست نشست در کنگره برای تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 را به عهده داشته باشد.

این معاون رئیس جمهور در حال کناره گیری آمریکا در تجمع طی روز دوشنبه ظاهرا با اشاره به مدارک جدید مربوط به وقوع تقلب در انتخابات قول داد که آمریکایی ها فردا چهارشنبه این مدارک را خواهند شنید.

ترامپ همچنین اظهار امیدواری کرد که مایک پنس به کمک او بیاید.

او گفت: من امیدوارم که مایک پنس به کمک ما بیاید. این را باید به شما بگویم. من امیدوارم که معاون بزرگ رئیس جمهور به کمک ما بیاید. او فردی بزرگ است.

او ادامه داد: البته اگر که او کمک نکند من دیگر او را آنقدر زیاد دوست نخواهم داشت. نه. مایک یک فرد عالی است. او مردی شگفت انگیز و مردی باهوش و مردی است که من خیلی زیاد دوستش دارم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1405

به "ترامپ: پنس کمک کن، با چنگ و دندان میجنگم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: پنس کمک کن، با چنگ و دندان میجنگم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید