اسد: مواضع اروپا در قبال سوریه از ابتدا واقعی نبوده است

به گزارش شارژ 10، رئیس جمهور سوریه گفت که مواضع اروپا در قبال حوادث این کشور از ابتدا واقعی نبوده است.

اسد: مواضع اروپا در قبال سوریه از ابتدا واقعی نبوده است

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز در دیدار با هیئتی ایتالیایی شامل نمایندگان مجلس و سیاستمداران این کشور دیدار کرد.

اسد در این دیدار گفت که مواضع بیشتر کشورهای اروپایی در قبال حوادث سوریه از همان ابتدا واقعی نبود و آنها با وجود تغییرات گسترده ای که طی سال های جنگ شاهد آن بوده ایم به مواضع خود ادامه داده و به جای کوشش برای تحقق منافع خود کوشش کردند که منافع آمریکا و لابی های این کشور را تامین نمایند.

رئیس جمهور سوریه تاکید نمود که سیاستمداران و احزاب اروپایی باید تعیین نمایند که به دنبال چه اروپایی هستند و چه نقشی را برای اروپا قائل هستند.

دو طرف در این دیدار درباره آخرین تحولات سوریه و روند سیاسی و بازسازی در این کشور بحث و گفتگو کردند.

اسد گفت: با وجود بعضی تحولات مثبتی که شاهد آن هستیم بعضی از کشورها و در رأس آنها ترکیه و آمریکا و مزدورانش همچنان برای شعله ور کردن جنگ کوشش نموده و بر سر راه نابودی کامل تروریسم و پیشرفت در روند سیاسی مانع ایجاد می نمایند و آنها حتی از بازگشت مردم سوریه به کشورشان جلوگیری به عمل می آورند.

اعضای هیئت ایتالیایی نیز تاکید نمودند: روایت غیر واقعی بعضی رسانه ها درباره حوادث سوریه به صورت تدریجی در حال از دست دادن تاثیر خود بر افکار عمومی اروپا است و بنابراین دولت های اروپایی باید سیاستی مبتنی بر واقعیت بگیرند نه بر اساس آنچه رسانه ها ترویج می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 374

به "اسد: مواضع اروپا در قبال سوریه از ابتدا واقعی نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسد: مواضع اروپا در قبال سوریه از ابتدا واقعی نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید