استقبال امارات از تلاش&zwnjها برای آشتی با قطر

به گزارش شارژ 10، وزیر خارجه امارات برای نخستین بار نسبت به نزدیک شدن تحقق آشتی میان چهار کشور عربستان امارات بحرین و مصر با قطر واکنش نشان داد.

استقبال امارات از تلاش&zwnjها برای آشتی با قطر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به نقل از عربی 21 عبد الله بن زاید، وزیر خارجه امارات در کنفرانس خبری در مسکو با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه عنوان داشت که ابوظبی از تلاش‌های کویت برای خاتمه دادن به اختلافات با قطر استقبال می‌کند.

وی اضافه نمود: بی‌شک همبستگی مجدد عربی در این شرایط امری مهم است. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که عربستان و مصر دو ستون اساسی برای این همبستگی هستند.

وی در پیغام غیر مستقیمی به قطر گفت: اگر کشور هایی همچان حامی تروریسم و رادیکالیسم در منطقه بمانند مشکل وجود خواهد داشت اما زمانی که ما چالش‌ها را به صورت ریشه‌ای حل می‌کنیم این چالش‌ها و حل و فصل آنها دارای اهمیت می‌ماند.

بن زاید اضافه نمود: ما شاهد این هستیم که در حال حاضر کشورهایی در منطقه به سمت تمدن و بعضی کشورها بر خلاف تمدن پیش می‌روند ما فقط نباید به کشورهایی که به سمت تمدن و مدرنیته پیش می‌روند یاری کنیم بلکه باید کشورهایی را به سمت و سوی مخالف آن می‌روند ترغیب کنیم تا در راستا صحیح حرکت نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1300

به "استقبال امارات از تلاش&zwnjها برای آشتی با قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال امارات از تلاش&zwnjها برای آشتی با قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید