ادغام شرکت های تابعه، اجرای طرح های توسعه، بازسازی خطوط فراوری نوردی، افزایش فراوری و صادرات

به گزارش شارژ 10، به نقل از روابط عمومی گروه اقتصادی گردشگری، سورنا زمانیان گفت: ادغام شرکت های تابعه با هدف کاهش هزینه ها و توجه بیشتر به نیروی انسانی به اسم بزرگترین سرمایه مجتمع انجام می گردد. نیروهای انسانی به مجتمع فولاد صنعت بناب منتقل می شوند.

ادغام شرکت های تابعه، اجرای طرح های توسعه، بازسازی خطوط فراوری نوردی، افزایش فراوری و صادرات

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی اضافه نمود: پیش بینی می گردد موضوع ادغام شرکت های تابعه تا دو ماه آینده به اتمام برسد و با توجه جدی به معیشت کارگران و ایجاد جذابیت برای کارکنان، به زودی شاهد چهره ای شادتر برای بناب خواهیم بود.

زمانیان توضیح داد: اکنون علاوه بر رشد و ارتقاء سطح علمی نیروها، در حال اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در فولاد بناب هستیم. کوشش مدیران مجموعه برای بهبود شرایط معیشتی کارگران به گونه ای است که خود کارگران اجازه نمی دهند فراوری متوقف گردد.

مدیرعامل مجمع فولاد صنعت بناب، اجرای طرح های توسعه را از دیگر برنامه های مهم امسال ذکر کرد و گفت: در زمان تکمیل و بهره برداری از طرح های توسعه، قطعا احتیاج به جذب نیروهای متخصص و ماهر داریم تا دوره های آموزشی لازم را قبل از افتتاح طی نمایند.

وی اضافه نمود: تمام خطوط فراوری نوردی مجتمع بازسازی خواهند داشت که بتدریج تا سرانجام امسال انجام می گردد ضمن اینکه تمام مسائل و کمبودهای مجتمع از جمله تامین دیزل ژنراتور حل خواهد شد.

مدیرعامل فولاد بناب به دیگر برنامه های 1400 اشاره نمود و گفت: برای امسال فراوری یک میلیون و 193 هزار تن محصول اعم از شمش و نورد و بعلاوه بین 300 تا 300 هزار تن صادرات را در برنامه داریم. از ابتدای امسال تا 25 خردادماه مقدار فراوری 245 هزار تن و مقدار صادرات 65 هزار تن بود.

مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداری از نیروهای متعهد، متخصص و توان فنی بالا در حال حاضر یکی از جوان ترین و فعال ترین مجموعه های فولادی کشور است که محصولات فولادی خود را با برترین کیفیت روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1718

به "ادغام شرکت های تابعه، اجرای طرح های توسعه، بازسازی خطوط فراوری نوردی، افزایش فراوری و صادرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادغام شرکت های تابعه، اجرای طرح های توسعه، بازسازی خطوط فراوری نوردی، افزایش فراوری و صادرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید