36 ورزشکار فارسی در آوردگاه بازی های آسیایی جاکارتا

به گزارش شارژ 10، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از 25 مرداد ماه در کشور اندونزی آغاز می گردد و استان فارس نزدیک به 15 نماینده در این مسابقات دارد که با احتساب ورزشکاران معلول و نابینا به 36 نفر می رسد.

36 ورزشکار فارسی در آوردگاه بازی های آسیایی جاکارتا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا از 25 مرداد ماه در کشور اندونزی آغاز می گردد و استان فارس نزدیک به 15 نماینده در این مسابقات دارد که با احتساب ورزشکاران معلول و نابینا به 36 نفر می رسد.

تکواندو، کشتی فرنگی، کبدی، تیراندازی، ژیمناستیک، دوچرخه سواری کوهستان و دو و میدانی رشته هایی است که فارس در بازی های آسیایی در آن نماینده دارد.

بسکتبال، دوچرخه سواری، تنیس روی میز، تیراندازی، دو و میدانی، تکواندو و وزنه برداری نیز رشته هایی هستند که استان فارس در بازی های پاراآسیایی در بخش معلولان دارای نماینده است و در آخر نیز در رشته های دو و میدانی، شطرنج و شنا در بخش نابینایان و کم بینایان نمایندگان خود را به جاکارتا اعزام می نمایند.

فارس در رشته جودو در جوجیستو دو نماینده خواهد داشت که از شهرهای شیراز و جهرم هستند. حبیب رنجبر در وزن 85- کیلوگرم نماینده جهرمی استان فارس است و مهران ستار نیز در وزن 56- کیلوگرم نماینده شیرازی و تیم ملی در این رویداد بزرگ هستند.

ترکیب نهایی تیم ملی جوجیتسو اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی 2018 اعلام شد و براساس آن در بخش مردان مهران ستار(شیراز)، احمد عیدی، امیرحسین خادمیان، حمید امرایی، محمد منصوری داور، حبیب رنجبر(جهرم)، محسن حمیدی و مسعود جلیل وند و در بخش بانوان ناهید پیرهادی و نسیم محمدی نمایندگان جوجیتسو کشورمان در رقابتهای المپیک قاره ای هستند.

در بخش مردان سید امیر خوش بین به عنوان سرمربی و امیرحسام حسینی به عنوان مربی و جواد شفیعی به عنوان مربی بدنساز تیم هستند. راهنمایی تیم ملی جوجیتسو بانوان بر عهده سوده کمندانی مربی این تیم است و مهسا روحی مربی بدنساز تیم است.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 468

به "36 ورزشکار فارسی در آوردگاه بازی های آسیایی جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 ورزشکار فارسی در آوردگاه بازی های آسیایی جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید