ایران در 17 رشته در دومین دوره بازی هاى پاراآسیایى حاضر می شود

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومى کمیته ملى پارالمپیک، تا کنون حضور تیم هاى دو و میدانى، فوتبال پنج نفره، فوتبال هفت نفره، گلبال، وزنه بردارى، والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر در بازی هاى پاراآسیایى کره جنوبى 2014 محرز شده و پس از ابلاغ دستورالعمل شرکت در این مسابقات از سوى کمیته پارالمپیک آسیا (APC) و نحوه احراز ورودى رشته هاى مختلف، تیم هاى ملى تیر و کمان، بدمینتون، بوچیا، دوچرخه سوارى، جودو، تیراندازى، شنا، تنیس روى میز، تنیس با ویلچر و شمشیربازى در این بازی ها معین خواهد شد.

ایران در 17 رشته در دومین دوره بازی هاى پاراآسیایى حاضر می شود

بهروز برجسته مدیر فنى کمیته ملی پارالمپیک، در مورد نحوه حضور و آمادگى تیم هاى ملى کشورمان در پاراآسیایى اینچئون 2014 گفت: اردوهاى ملى در انتظار تخصیص اعتبار است و متأسفانه هنوز اعتبارى براى این بازی ها در نظر گرفته نشده است. با این شرایط تکرار مقام چهارمى پاراآسیایى سخت و مشکل است.

وی از هماهنگى با دو فدراسیون جانبازان ،معلولان و نابینایان و کم بینایان اطلاع داد و گفت: هماهنگی هاى اولیه صورت گرفته است و هفته آینده نخستین جلسه ستاد مسابقات برگزار خواهدشد. طبق آیین نامه، برگزارى اردوهاى آمادگى باید یک سال قبل از مسابقات آغاز گردد، اما متأسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار تاکنون فعالیت اردوها آغاز نشده است و هرچه تأخیر طولانی تر باشد در عملکرد اثر منفى خواهد گذاشت.

کاروان ورزشی ایران در نخستین دوره بازی هاى پاراآسیایى 2010 گوانجو با 27 طلا، 24 نقره و 29 برنز و مجموع 80 مدال پس از چین، ژاپن، کره جنوبى در صندلی چهارم آسیا نهاده شد.

این بازی ها با حضور 2405 ورزشکار از 41 کشور آسیایى و در 19 رشته برگزار گردید و ورزشکاران کشورمان متشکل از 156 ورزشکار و در 14 رشته در پاراآسیایى 2010 حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 364

به "ایران در 17 رشته در دومین دوره بازی هاى پاراآسیایى حاضر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در 17 رشته در دومین دوره بازی هاى پاراآسیایى حاضر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید