کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است ، تعزیرات حکومتی ورود کند

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/خوزستان رئیس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، بهانه ای برای افزایش قیمت بلیط پروازها است.

کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است ، تعزیرات حکومتی ورود کند

امید خوانساری در گفت وگو با خبرنگاران، با انتقاد از افزایش قیمت بلیط های پروازی اظهار کرد: مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد اینکه پروازها باید با 60 درصد از ظرفیت مسافرگیری نمایند، به دستاویزی برای شرکت های هواپیمایی تبدیل شده تا نرخ بلیط پروازها را افزایش دهند.

وی اضافه نمود: شرکت های هواپیمایی پیش از این مصوبه ستاد ملی کرونا، یک بار قیمت بلیط پروازها را افزایش داده بودند، که البته با دستور وزیر راه و شهرسازی نرخ ها به حالت قبل بازگشت اما اکنون باز هم شاهد افزایش نرخ بلیط هواپیما هستیم.

رئیس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان توضیح داد: با توجه به اینکه در فرودگاه ها همه دستورالعمل های ستاد ملی کرونا رعایت می گردد و مسافران پیش از سوار شدن به هواپیما تب سنجی می شوند و هوای درون کابین هواپیما نیز هر دو دقیقه یک بار تهویه و تخلیه می گردد باید گفت که مصوبه ستاد ملی کرونا در مورد اینکه پروازها باید با 60 درصد از ظرفیت خود را مسافرگیری نمایند چندان فنی نیست.

خوانساری اعلام کرد: افزایش نرخ پروازها به دلیل رعایت کردن دستورالعمل های ستاد ملی کرونا نیست و این مساله بیشتر شبیه دستاویزی برای افزایش قیمت ها از سوی شرکت های هواپیمایی است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط پروازها وحشتناک است، اضافه نمود: شرکت های هواپیمایی علی رغم همه توجهاتی که از سوی دولت و سایر بخش ها به آن ها انجام می گردد، توجه چندانی به منافع ملی و شرایط اقتصادی مردم ندارند و هر کاری که دوست داشته باشند انجام می دهند.

رئیس انجمن آژانس های هواپیمایی خوزستان گفت: از سازمان تعزیرات حکومتی انتظار داریم در بحث قیمت گذاری پروازها و افزایش نرخ ها ورود کند، زیرا شرکت های هواپیمایی تنها منافع خود را می بینند و قیمت ها را هر بار به بهانه ای افزایش می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1253

به "کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است ، تعزیرات حکومتی ورود کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است ، تعزیرات حکومتی ورود کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید