کارهای ضروری قبل از عروسی در استانبول

به گزارش شارژ 10، محل اقامت در استانبول

وقتی تصمیم خود را برای برگزاری جشن عروسی خود در استانبول گرفتید، نوبت به محل اقامت تان در این شهر زیبا می گردد. اگر آژانس های گردشگری انتخاب شما برای رزرو هتل در استانبول هستند، خوب است بدانید برخی از دفاتر و آژانس های گردشگری در زمینه برگزاری مراسم جشن عروسی در ترکیه فعال هستند. پس موقع تحقیق درباره قیمت هتل ها از این آژانس ها می توانید اطلاعات خود درباره خدمات عروسی در استانبول را تکمیل کنید.

کارهای ضروری قبل از عروسی در استانبول

خدمات مجالس عروسی در استانبول

این روزها برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول ترکیه با استقبال خوبی روبرو شده است. به همین خاطر دفاتر مجالس خدمات جشن عروسی برای ایرانیان در ترکیه و خصوصا استانبول وجود دارند. از خدمات این مجالس می توانید برای برگزاری مراسم جشن عروسی و عروسی فرمالیته بهره ببرید. قبل از انتخاب دفتر خدمات برگزاری جشن عروسی تان از معتبر بودن آن مطمئن شوید.

انتخاب نحوه برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول

دوست دارید جشن عروسی تان را کجا برگزار کنید؟ محل برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول متنوع و متفاوت است. می خواهید روی آب عروسی بگیرید؟ یا جشن عروسی فاخر در عمارت های باشکوه استانبول را انتخاب نموده اید؟ در استانبول می توانید عروسی ساحلی برگزار کنید. برگزاری جشن عروسی در جزایر پرنس استانبول پیشنهاد دیگر برای عروسی دریافت در ترکیه است. سالن های عروسی بسیار شیک و مدرن نیز از محل های برگزاری مراسم جشن عروسی در استانبول هستند. شما برگزاری جشن عروسی تان را در کدام یک از این ها می پسندید؟ برگزاری جشن عروسی در طبیعت و ساحل دریا را دوست دارید یا فضاهای نوستالژیک و قدیمی مطابق با سلیقه شماست. تا به حال به برگزاری جشن عروسی روی آب و در کشتی تفریحی فکر نموده اید؟

میکاپ و انتخاب لباس عروس

در جشن های عروسی یکی از چالش های مهم انتخاب لباس عروس و نوع میکاپ عروس خانم ها است. دفاتر خدمات مجالس عروسی در استانبول مشاوره در مورد لباس عروس، میکاپ و اکسسوری را برای شما انجام می دهند.

انتخاب پکیج های عکس و فیلم

چطور خاطرات جشن عروسی تان در استانبول را ثبت کنید؟ برای تهیه عکس، فیلم و کلیپ از مراسم جشن عروسی یا عروسی فرمالیته شما در استانبول دفاتر خدمات مجالس پکیج های متنوعی دارند. می خواهید تصویربرداری مراسم شما به صورت روباتیک باشد؟ از هلی شات برای فیلمبرداری استفاده گردد؟ انتخاب با شماست.

نوع پذیرایی

پذیرایی از مهمان ها دغدغه دیگری از برگزاری جشن عروسی است. نوع پذیرایی این که چه غذا یا غذاهایی انتخاب گردد؟ غذا ایرانی یا فرنگی باشد مهمترین بخش پذیرایی در مراسم جشن عروسی است. انتخاب میوه، شیرینی و نوشیدنی نیز از دغدغه های دیگر پذیرایی در عروسی هاست.

موسیقی در عروسی

شور و حال جشن عروسی با پخش موسیقی شاد بیشتر خواهد شد. اما در لحظاتی از مراسم جشن عروسی شما موسیقی باید ریتم آرام تری داشته باشد. انتخاب دیجی خوب به بهتر برگزار شدن مراسم عروسی شما یاری خواهد نمود. دفاتر برگزاری مراسم جشن عروسی در این مورد شما را هدایت می نمایند.

منبع: دالاهو
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 331

به "کارهای ضروری قبل از عروسی در استانبول" امتیاز دهید

1 کاربر به "کارهای ضروری قبل از عروسی در استانبول" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای ضروری قبل از عروسی در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید