چیدمان مبل راحتی برای اتاق پذیرایی کوچک با دیجی چوب

به گزارش شارژ 10، خانه های امروزه معمولاً دارای ابعاد کوچکی هستند؛ بنابراین شما نیز باید این موضوع را در خرید مبل راحتی مد نظر داشته و متناسب با این موضوع، مبل مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از نکاتی که در این متن در خصوص چیدمان مبل در اتاق پذیرایی کوچک گفته شد می توانید بهترین چیدمان را داشته باشید.

چیدمان مبل راحتی برای اتاق پذیرایی کوچک با دیجی چوب

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام دیجی چوب، چیدمان مبل راحتی برای اتاق پذیرایی کوچک از مهمترین چالش هایی است که امروزه افراد با آن روبرو هستند. زندگی آپارتمان نشینی و ابعاد کوچک خانه ها سبب شده تا صاحبان خانه ها در چیدمان مبل با مشکل روبرو شوند. این در حالی است که می توان با کمی خلاقیت و نوآوری در چیدمان مبل، فضایی دنج و آرامش بخش و در عین حال، زیبا و جذاب به وجود آورد. شما می توانید با انتخاب مبل مورد نظر از میان مبلمانی که با استفاده از متریال باکیفیت فراوری شده و رنگ بندی فوق العاده ای دارد، ظاهری شیک و لاکچری به فضای نشیمن خانه بدهید.اگر صاحب اتاق نشیمنی کوچک هستید و در نحوه چیدمان مبل در آن به مشکل خورده اید، با ما همراه باشید. در این مطلب به توضیح درباره نکاتی که باید در چیدمان این فضاها در نظر داشته باشید بپردازیم.

نکات اساسی چیدمان مبل راحتی در فضای کوچک

قطعاً انتخاب و طرز چیدن مبلمان راحتی در اتاق های پذیرایی کوچک، چالش برانگیز خواهد بود؛ اما آگاهی از بعضی نکات و قوانین ساده می تواند در این کار به شما یاری کند. با استفاده از این نکات می توانید اتاق نشیمن کوچک را به نحوی چیدمان کنید که زیبایی بصری و راحتی را برای شما به ارمغان آورد. این قوانین به توضیح زیر هستند:

ابعاد مبل راحتی، باید سنجیده انتخاب گردد

یکی از مهمترین نکاتی که در خرید مبل راحتی برای نشیمن کوچک باید در نظر داشته باشید، ابعاد این محصولات است. ابعاد مبلی که انتخاب می کنید باید با ابعاد اتاق پذیرایی، همخوانی داشته باشد. تعداد و اندازه اجزای مبل را به نحوی انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را در اتاق جای دهید. ضمناً باید بعد از چیدمان، فضای کافی برای وسایل دیگر و یا ایجاد فضایی باز در نشیمن وجود داشته باشد.

رنگ بندی مبلمان مهم است

انواع مبل راحتی جدید در اشکال و رنگ بندی های متنوعی فراوری می شوند. برندهای برتر فراورینماینده مبل راحتی و مبل استیل با استفاده از مواد اولیه درجه یک و پارچه های مرغوب، این محصولات را در رنگ های جذابی فراوری نموده اند. این کار باعث شده تا دست خریداران، باز باشد!

سعی کنید برای نشیمن های کوچک از مبلمانی با رنگ های روشن بهره ببرید. این کار باعث می گردد تا فضا، بازتر دیده گردد.

نقطه کانونی اتاق نشیمن را پیدا کنید

هر چقدر هم که بهای زیادی برای قیمت مبل راحتی بپردازید، اگر به نحوه چیدمان آن توجه نکنید نخواهید توانست از زیبایی و راحتی آن بهرمند شوید؛ پس باید تمام دقت خود را به خرج دهید تا چیدمانی اصولی در اتاق پذیرایی داشته باشید، این در خصوص فضاهای کوچکتر، بیشتر نمود پیدا می نماید. از این رو توصیه می گردد به هنگام چیدن مبلمان در اتاق های کوچک، نقطه کانونی اتاق را شناسایی کنید.

نقطه کانونی می تواند شومینه، تلویزیون و یا یک میز پر از عکس یادگاری باشد. این نقطه را انتخاب نموده و سپس مبل ها را اطراف آن بچینید.

از میز جلو مبلی عظیم بهره ببرید

برای عظیم نشان دادن فضای نشیمن می توانید از میزهای عظیم جلومبلی بهره ببرید. این میزها حتی مبل راحتی ارزان را گرانبها نشان داده و یاری می نمایند تا محیط، زیاد شلوغ دیده نگردد. فقط توجه داشته باشید که میان مبل و این میز، فاصله مناسبی برای رفت و آمد وجود داشته باشد.

جهت رفت و آمد را در نظر بگیرید

از مهمترین اصول چیدمان مبل، توجه به جهت رفت و آمد است. اعضای خانواده و مهمان ها باید بتوانند به راحتی رفت و آمد نمایند. به همین منظور باید فاصله مبل ها با میز و نوع چیدمان آنها به گونه ای باشد که این اجازه را به افراد بدهد.

چیدمان مبل در پذیرایی کوچک مربعی شکل

برای چیدمان مبل راحتی در نشیمن های کوچک مربعی، بهتر است از سه قطعه مبل بهره ببرید. در قسمتی از اتاق، مبل عظیم را قرار دهید. روبروی مبل عظیم می توانید از دو یا سه مبل تک نفره بهره ببرید. میزهای کوچک را در دو سوی مبل عظیم قرار داده و یک میز باریک با طول مناسب را هم در مرکز این مبل ها، جای دهید.

چیدمان مبل برای نشیمن های مستطیلی کوچک

در صورتی که اتاق پذیرایی خانه شما مستطیلی است توصیه می گردد از دو تکه مبل عظیم دو یا سه نفره بهره ببرید. آنها را روبروی هم قرار دهید. به منظور چیدمان اصولی مبل ها می توانید دو مبل تک نفره را در قسمت راست آنها و یک مبل تک نفره را در سمت چپ مبل های عظیم قرار دهید. در یک سوی مبل های عظیم از میزها کوچک استفاده نموده و در قسمت وسط نیز یک میز مستطیلی شکل قرار دهید. به این ترتیب با چیدمان قرینه مبل ها می توانید نظم و ترتیب را در اتاق پذیرایی به وجود آورید.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: 02141256562

مرکز پشتیبانی و فروش: 02166300923

ارتباط در واتساپ و تلگرام: 09036231055

برند برتر سال 1398

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه های دیجیتال

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1678

به "چیدمان مبل راحتی برای اتاق پذیرایی کوچک با دیجی چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان مبل راحتی برای اتاق پذیرایی کوچک با دیجی چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید