چرا خودروهای مانده در پارکینگ پارس خودرو به بازار عرضه نشدند؟

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، مدیر ارتباطات شرکت پارس خودرو می گوید: کمبود قطعات الکترونیکی بحران دنیای است که گریبان همه شرکت خودروسازی دنیا را گرفته است.

چرا خودروهای مانده در پارکینگ پارس خودرو به بازار عرضه نشدند؟

حسینی گفت: خلف وعده شرکای خارجی در ناقص شدن خودروهای فراوریی تاثیرگذار بوده است. هر خودرویی که در پارکینگ نگهداری گردد برای شرکت هزینه های جانبی از جمله هزینه بروز کردن بیمه شخص ثالث، سود مشارکت، جریمه تاخیر و … را به همراه دارد.

شرکت پارس خودرو در فراخوانی از مشتریان برای بازدید از پارکینگ ها دعوت نموده است.

چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه پارس خودرو محصولات خود را در پارکینگ دپو نموده است و به بازار عرضه نمی کند. (خبرنگاران)

خبر مدیرعامل تازه سایپا درباره خودروهای ناقص

محمدعلی تیموری در آئین معارفه مدیرعامل و اعضای تازه هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: یکی از اصول توسعه در فراوری و بنگاه داری که در خودروسازان تراز اول جهان امری بدیهی به شمار می رود، فراوری مالی محصولات است، زیرا بدون آن نه کیفیت به دست می آید، نه قیمت تمام شده مطلوب و نه تحویل به موقع.

تیموری ادامه داد: برای داشتن فراوری مالی، علاوه بر توجه و تمرکز به زنجیره تامین، بحث منابع انسانی و روحیه و انگیزش آن عاملی مهم و تاثیرگذار است که مدیرعامل، همه معاونان و مدیران شرکت های گروه ملزم به بازمهندسی سیستم ها، اصلاح و ارتقاء ساختار برای تحقق آن هستند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اظهار کرد: محور و شاخص بعدی برای دست یافتن به فراوری مالی محصولات، فعال کردن خطوط مدرنی است که در حال حاضر غیرفعال هستند.

تیموری در ادامه، اولویت و دستور کار اصلی تیم مدیریتی تازه سایپا را تکمیل و تجاری سازی خودروهای ناقص موجود در پارکینگ های سایپا خاطرنشان کرد و اضافه کرد: اولین جلسه کاری ما با معاون فراوری و معاون برنامه ریزی جامع فراوری بود و در ادامه نیز به اتفاق مدیران مرتبط با این حوزه، به صورت روزانه تکمیل و تحویل این خودروها را پیگیری و رصد خواهیم کرد.

وی به مدیران عامل شرکت سازه گستر و مگاموتور تاکید نمود که تامین قطعات کسری و مورد احتیاج برای تکمیل خودروهای کف باید مدیریت گردد.

لازم به ذکر است، آئین معارفه مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تازه گروه خودروسازی سایپا صبح روزپنجشنبه با حضور علی نبوی، مشاور عالی و دستیار ارشد وزیر صنعت، معدن و تجارت و امیرحسین قناتی، معاون صنایع حمل و نقل سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار گردید.

محمدعلی تیموری، عضو هیات مدیره و مدیرعامل، علیمردان عظیمی، رئیس هیات مدیره و علی شیدائی عضو هیات مدیره تازه گروه خودروسازی سایپا هستند. (خبرآنلاین)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2070

به "چرا خودروهای مانده در پارکینگ پارس خودرو به بازار عرضه نشدند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا خودروهای مانده در پارکینگ پارس خودرو به بازار عرضه نشدند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید