چانگان های وارداتی هفته آینده آماده تحویل هستند؟

به گزارش شارژ 10، متقاضیان چانگان های وارداتی اسفند ماه سال گذشته در سامانه تخصیص یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت درخواست کردند. این متقاضیان از تاریخ 13 خرداد سال جاری واریز وجه خود را انجام دادند و بر اساس اعلام سایپا تحویل خودروهایشان حداکثر 90 روزه خواهد بود. اما ممکن است زودتر از این زمان تحویل خودرو به آنها صورت گیرد.

چانگان های وارداتی هفته آینده آماده تحویل هستند؟

بیت ران - متقاضیان حائز شرایط خرید خودروهای چانگان وارداتی طبق اولویت بندی وزارت صمت، برای اولویت های اول پیامک واریز وجه به وسیله گروه خودروسازی سایپا ارسال شد. این افراد از تاریخ شنبه 13 خرداد ماه با مراجعه به سایت فروش سایپا به آدرس saipa.iranecar.com، می توانستند نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

موعد تحویل چانگان های وارداتی حداکثر سه ماهه در نظر گرفته شد. اما این احتمال وجود دارد که با توجه به واریز وجه متقاضیان از 13 خرداد ماه تحویل خودروها زودتر از 90 روز و حتی از هفته آینده شروع گردد.

نکته حائز اهمیت این است که قیمت چانگان CS35 پلاس تیپ 2، 849 میلیون و 628 هزار تومان مشخص شد. چانگان CS35 پلاس تیپ 3 هم 904 میلیون و 470 هزار تومان به وسیله شورای رقابت قیمت خورد.

اما قیمت اعلامی در بخشنامه فروش و ثبت نام به ترتیب برای چانگان CS35 پلاس تیپ 2، یک میلیارد و 114 میلیون و 419 هزارتومان و برای چانگان CS35 پلاس تیپ 3، یک میلیارد و 182 میلیون و 862 هزار تومان اعلام شد.

باید در نظر داشت که قیمت مصوب شورای رقابت قیمت پایه است. البته سایر هزینه ها شامل عوارض قانونی شماره گذاری، مالیات نقل و انتقال و ارزش افزوده، بیمه شخص ثالث، هزینه اسقاط، حمل تا شبکه توزیع، کمیسیون فروش و سایر عوارض قانونی در آن لحاظ نشده بود.

خودرو ملی ترکیه هدیه اردوغان به بن سلمان / همه چیز درباره TOGG

پژو پارس بهینه ایران خودرو وارد فاز فراوری آزمایشی شد / مشخصات فنی

مازراتی گریکاله 300 اسب بخاری هیبریدی در ترکیه / از خرید خودرو تا تحویل

لامبورگینی دیابلو با Eccentrica دوباره به دنیا آمد

سهمیه سوخت خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث قطع می گردد

افزایش قیمت لاماری ایما چه مبنایی داشت؟ / امکان ثبت شکایت برای خریداران

منبع: بیت ران
انتشار: 28 تیر 1402 بروزرسانی: 28 تیر 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2253

به "چانگان های وارداتی هفته آینده آماده تحویل هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چانگان های وارداتی هفته آینده آماده تحویل هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید