پیغام جنجالی ستاره پرسپولیس؛ کاری می کردم که تا آخر عمر خیره شوید!

به گزارش شارژ 10، گئورگی گولسیانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش به تماشاگرانی که از لیزر استفاده می کردند واکنش نشان داد.

پیغام جنجالی ستاره پرسپولیس؛ کاری می کردم که تا آخر عمر خیره شوید!

به گزارش خبرنگاران گئورگی گولسیانی، ستاره خط دفاعی و پنالتی زن اول پرسپولیس، در کرمان در شرایطی از روی نقطه پنالتی دبل کرد که هنگام زدن ضرباتش نور لیزر در چشمانش بود و عملا با چشم بسته دو گل زد. به نظر می رسد این اتفاق حسابی مدافع آرام پرسپولیس را کلافه نموده و از تنبیه سخت مدنظرش برای افرادی که در استادیوم لیزر می اندازند نوشت و در این باره گفت: خوش به حال شما که تنبیه تان به من ربطی ندارد!

مدافع گرجستانی پرسپولیس با انتشار ویدئوی دو گل خود در اینستاگرام خطاب به تماشاگرانی که با لیزر به استادیوم می آیند جملاتی را نوشت و از طرفداران خودشان نیز خواست به هیچ وجه از لیزر استفاده ننمایند چرا که این کار را بی فرهنگی و احمقانه دانست.

گولسیانی در این خصوص نوشت: برای برد خوشحالم. صحبتی دارم با طرفدارانی که با لیزر به استادیوم می آیند و از آن برای تأثیرگذاری بر تصمیمات بازیکنان، از هر تیمی استفاده می نمایند: جایی برای شما در استادیوم وجود ندارد، اگر تصمیم با من بود شما باید تمام عمر خود را به نور لیزر خیره می شدید. خوش به حال شما که این به من بستگی ندارد.

او سپس خطاب به طرفداران پرسپولیس گفت: من به عنوان یک بازیکن پرسپولیس می خواهم از طرفداران مان خواهش کنم که لیزر نیاورند و علیه کسی از آن استفاده ننمایند، زیرا این کار غیراخلاقی، شرم آور، بی فرهنگی، خطرناک و احمقانه است!

روز گذشته پرسپولیس در شرایطی با دو گل گولسیانی و سعید صادقی و گل به خودی مدافع شان با نتیجه سه بر یک مس کرمان را شکست داد که جو عجیب و خاصی در استادیوم باهنر حاکم بود و بارها در صحنه های حساس نور لیزر در چشمان بازیکنان دیده می شد. البته این اتفاق باعث نشد گولسیانی پنالتی هایش را از دست بدهد اما او را حسابی عصبانی کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2214

به "پیغام جنجالی ستاره پرسپولیس؛ کاری می کردم که تا آخر عمر خیره شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام جنجالی ستاره پرسپولیس؛ کاری می کردم که تا آخر عمر خیره شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید