شرایط بازار مسکن، ارز و بورس در مجلس آنالیز می گردد

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 19 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان آنالیز طرح مالیات بر خانه های خالی اعاده شده از شورای نگهبان، در اخطاری با استناد به اصل 31 قانون اساسی، گفت: داشتن مسکن متناسب با احتیاج هر فرد حق مردم است، دولت موظف است که با رعایت اولویت مسکن را تامین کند. از طرفی دیگر براساس اصل 22 قانون اساسی حیثیت، جان و مال مردم باید از تعرض مصون باشد.

شرایط بازار مسکن، ارز و بورس در مجلس آنالیز می گردد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ترک اصل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آنالیز ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر خانه های خالی، اضافه نمود: ان شاءالله این ایرادات در نشست امروز اصلاح و برطرف می گردد، هدف اصلی از این اقدام این بود که با عرضه بیشتر مسکن قیمت ها کاهش پیدا کند اما در این فاصله دولت بازار را رها نموده است.

وی با بیان اینکه قیمت مسکن به صورت ماهانه حدود 7 درصد در حال افزایش است، اضافه نمود: آقایان می گویند که مسئول اجرای قانون هستند حال باید بگویند که چه برنامه ای برای اجرای قوانین دارند از آن طرف ببینید که قیمت خودرو به کجا رسیده است، رئیس جمهور به وزارت صمت برای کنترل بازار دستور داده، وزارتخانه ای که وزیر ندارد. حال یک ساختمان چگونه می خواهد جلوی این شرایط بازار را بگیرد.

سلیمی گفت: رئیس جمهور باید به شرایط بازار عنایت بیشتری داشته باشد و خودروسازان باید یاری بیشتری داشته باشند زیرا مردم از این شرایط ناراضی هستند. قیمت خودرو پرواز نموده و به عرش رسیده از این رو آقایان نباید تماشاچی باشند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: مجلس در روز یکشنبه در خصوص شرایط بازار مسکن، ارز و بورس به صورت غیرعلنی تشکیل جلسه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1103

به "شرایط بازار مسکن، ارز و بورس در مجلس آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازار مسکن، ارز و بورس در مجلس آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید