معرفی هتل 4 ستاره پولمن در بروکسل

به گزارش شارژ 10، هتل پولمن بروکسل | Hotel Pullman Brussels Centre Midi

هتلی 4 ستاره در میدان ویکتور هورتا مستقر در گاردو میدی است و هتل پولمن بروکسل Hotel Pullman Brussels Centre Midi نام دارد. این هتل در محله آندرلچت می باشد که یکی از محبوب ترین مکان ها برای اقامت در شهر بروکسل است. در متن زیر با مجله خبرنگاران همراه باشید تا خدمات و امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل پولمن بروکسل به یاد ماندنی را تا دیدنی های بروکسل به تفصیل توضیح دهیم.

معرفی هتل 4 ستاره پولمن در بروکسل

خدمات رفاهی هتل پولمن بروکسل

این هتل 4 ستاره برای شما مهمانانی که به خاطر کار و تجارت به بروکسل سفر می کنید، مرکز کنفرانس و 11 اتاق دیدار تدارک دیده است که می توانید از خدمات فکس و فتوکپی با مبلغی مجزا بهره مند شوید. در برخی از فضاهای عمومی می توان اینترنت وای فای رایگان را یافت و اتاق ها ترکیبی از اینترنت وای فای یا کابلیدارند. تمام خدمات شستشوی لباس احتیاج به پرداخت جداگانه داشته و ورود حیوانات به هتل ممنوع می باشد. برای تحویل گرفتن یا تحویل دادن اتاق ها به هیچ عنوان معطل و اذیت نخواهید شد. میز پذیرش شبانه روزی، امکاناتی از قبیل خدمات نگهبانی، دستگاه ای تی ام، تبدیل ارز و تحویل خصوصی اتاق ها را برای راحتی بیشتر شما فراهم می نماید.

پارکینگی عمومی در کنار هتل واقع شده است که احتیاج به رزرو نداشته و هزینه آن روزانه محاسبه می گردد. از اجناس مغازه کوچک و یا فروشگاه سوغاتی هتل تماشا کنید و آرایشگاه هتل به روی شما باز می باشد. فضایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است و همه دیوار ها ضد صدا است. متأسفانه خبری از ترانسفر فرودگاهی نیست اما اصلا نگران نباشید چرا که این هتل تا فرودگاه فاصله چندانی ندارد و حتی با اتوبوس نیز می توانید خود را به هتل برسانید.

پذیرش هتل پولمن بروکسل تنها در ساعات مشخصی انجام گرفته از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به 8 زبان عربی، انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و ترکی صحبت می نمایند. از دیگر خدمات این هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آسانسور
  • خدمات بلیط و گشت های درون شهری
  • انبار چمدان
  • روزنامه رایگان در لابی
  • مرکز تجاری
  • صبحانه با پرداخت مجزا

امکانات سرگرمیی هتل

مرکز تناسب اندام هتل و سونا، مکان های ایده آلی برای استراحت و سرگرمی پس از یک روز شلوغ است. کتابخانه هتل نیز محیط آرام و مطبوعی برای مطالعه یا استراحت های نیم روزی است.

رستوران هتل

بوفه صبحانه هر صبح سرو می گردد و رستوران ویکتور Victor Restaurant در داخل هتل، یک تور و جاذبه آشپزی از غذاهای اروپایی است که با غذاهای سنتی بلژیک ترکیب شده و طعم های جدیدی را ارائه می دهد. مهمان می تواند تنقلات و نوشیدنی ها را در سالن ویکتور Victor Lounge هتل سفارش دهند.

امکانات اتاق های هتل پولمن بروکسل

این هتل 4 ستاره 237 اتاق داشته که اکثراً نمایی رو به شهر دارند. در تمام اتاق ها، یخچال، تلفن، تخت اضافه، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های داخلی، گاو صندوق دیجیتالی و حمام خصوصی تعبیه شده است. دیگر وسایلی که درون اتاق دیده می شوند شامل روزنامه، اینترنت وای فای و سیمی رایگان، دستگاه پخش MP3، تهویه مطبوع، چای و قهوه ساز، بطری آب معدنی رایگان، امکانات اتوکشی و میز مطالعه می باشد. یخچالی کوچک درون اتاق است که تمام نوشیدنی و خوراکی های درون آن رایگان می باشد.

نظافت اتاق ها روزانه انجام می گردد و دوش یا وان، سشوار و وسایل آرایشی -بهداشتی رایگان در حمام ها موجود است. برای رزرو اتاق در هتل پولمن بروکسل یا تماشا عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل بروکسل در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل پولمن بروکسل

  • دولوکس با تخت کینگ: 32 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره کینگ با نمایی از شهر دارد.
  • سوپریر با تخت کینگ: 26 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ و نمایی رو به شهر دارد.
  • کلاسیک با تخت کینگ: متراژ هتل، 23 مترمربع بوده و برای افراد غیر سیگاری است. در این اتاق، یک تخت دو نفره کینگ قرار داده شده است.
  • سوپریر با تخت کینگ: مساحت اتاق، 30 مترمربع بوده و نمایی رو به شهر دارد. در این اتاق، دو تخت یک نفره قرار داده شده است.
  • دوقلو کلاسیک: مساحت آن، 23 مترمربع است و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق برای افراد غیر سیگاری است.
  • متراژ اتاق دابل سینگل 20 متر مربع می باشد و یا دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر بروکسل

ایستگاه متروی گاردو میدی 100 متر تا هتل فاصله داشته که با 3 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید. سپس به هر نقطه از شهر که بخواهید به راحتی می توانید دسترسی داشته باشید.

  • موزه گوئز بروکسل: 500 متر است که با 6 دقیقه پیاده روی به آن خواهید رسید. تاکسی 4 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • مترو کلمنچیو: 500 متر فاصله بوده که با 6 دقیقه پیاده روی یا 4 دقیقه رانندگی به این محل می رسید.
  • موزه ملی مقاومت بروکسل: تا هتل، 500 متر فاصله دارد و با 6 دقیقه پیاده روی یا 4 دقیقه رانندگی به این محل می رسید.
  • ایستگاه پورتو دمو هال و موزه آن: تا هتل، 700 متر فاصله داشته که با 10 دقیقه پیاده روی یا 5 دقیقه رانندگی نیز به این موزه می رسید. مترو 6 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • موزه کلیسای ارتدوکس: 800 متر دورتر است. با 25 دقیقه پیاده روی یا 14 دقیقه رانندگی نیز به این موزه می رسید. اتوبوس 11 دقیقه ای شما را به این محل می رساند.
  • کاخ اگمونت: 1.5 متر تا شما فاصله دارد. می توانید تا ایستگاه گار دو میدی پیاده رفته و سپس سوار متروی خط 2 یا 6 شوید، که در اینصورت 12 دقیقه ای به کاخ می رسید. با 25 دقیقه پیاده روی یا 9 دقیقه رانندگی به این کاخ خواهید رسید.
  • سالن شهر بروکسل، کاخ گرند و خانه پادشاه: 1.6 کیلومتر تا مکان شما، فاصله دارند. با 12 دقیقه رانندگی یا 25 دقیقه پیاده روی به این بناهای تاریخی خواهید رسید. در کل دو خط متروی 3 یا 4 شما را از این هتل در مدت 11 دقیقه به مرکز شهر و جایی که این بناهای زیبا قرار گرفته اند، می رساند.
  • موزه ماگریت: فاصله تا هتل، 1.7 کیلومتر است که با تاکسی 11 دقیقه و با اتوبوس، 16 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده تنها نیم ساعت راه خواهید داشت.
  • ایستگاه مرکزی بروکسل: 1.8 کیلومتر است. با 13 دقیقه رانندگی یا 25 دقیقه پیاده روی به این ایستگاه می رسید.
  • موزه فیلم: تا هتل، 1.9 کیلومتر است که با 9 دقیقه رانندگی به این موزه می رسید. نیم ساعت پیاده روی به این محل می رسید. اگر اتوبوس شوید، شما را در مدت 10 دقیقه به این موزه می رساند.
  • موزه هورتا و موزه هنرهای فانتزی: 2 کیلومتر فاصله دارد. با 12 دقیقه رانندگی یا نیم ساعت پیاده روی، به این موزه ها می رسید.
  • : 12.3 کیلومتر است که با ماشین، 30 دقیقه طی این راستا طول می کشد. با اتوبوس تا هتل 820، حدود 50 دقیقه راه دارید.
  • فرودگاه بین المللی آنتورپ: 40 کیلومتر است که با تاکسی یا ترانسفر فرودگاهی، تقریباً یک ساعت طی این راستا طول می کشد.

موقعیت هتل پولمن بروکسل

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بلژیک، 1060 بروکسل، ویکتور هورتا 1

Place Victor Horta 1, 1060 Bruxelles, Belgium

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1951

به "معرفی هتل 4 ستاره پولمن در بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره پولمن در بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید