واکسن های چینی در برابر کرونای انگیسی موثرند

به گزارش شارژ 10، نتایج آنالیز ها نشان می دهد، واکسن هایی که در حال حاضر برای واکسیناسیون گسترده در چین در دسترس هستند، می توانند نوع ویروس کرونا را که ماه گذشته در انگلیس شناسایی شد، به طور موثر خنثی نمایند.

واکسن های چینی در برابر کرونای انگیسی موثرند

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، زنگ ییکسین، معاون کمیسیون بهداشت ملی چین با انتشار بیانیه ای گفت: مطالعاتی که اخیرا اجرا شده نشان می دهد، واکسن هایی که در حال حاضر برای واکسیناسیون گسترده در چین در دسترس هستند، می توانند نوع ویروس کرونا را که ماه گذشته در انگلیس شناسایی شد، به طور موثر خنثی نمایند.

معاون کمیسیون بهداشت ملی این بیانیه را در طی یک کنفرانس مطبوعاتی که برای پاسخگویی به ملت درباره شیوع ویروس کرونا برگزار شده بود، مطرح نمود.

دو موسسه تحقیقاتی اخیراً مطالعه ای را به طور خاص در خصوص این نوع ویروس انجام داده اند: انستیتوی علوم حیوانات آزمایشگاهی و انستیتوی ویروس شناسی انسانی در دانشگاه سان یات سن؛ با مقایسه جهش ویروس که از ژانویه سال 2020 در چین بوجود آمده و با جهش معین شده در انگلیس، محققان دریافتند واکسن توسعه داده چین هم چنان اثربخشی لازم در برابر ویروس کرونا را دارد.

به گفته این مقام مسئول، حداقل در حال حاضر، جهش بر اثر واکسن تأثیری ندارد. این کاملاً واضح است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1412

به "واکسن های چینی در برابر کرونای انگیسی موثرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن های چینی در برابر کرونای انگیسی موثرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید