نشست معین کننده در فدراسیون بسکتبال، پرونده لیگ بسته می شود؟

به گزارش شارژ 10، به گزارش خبرنگاران، 15 اسفندماه زمانی است که پیش از این توسط کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال برای آغاز مرحله پلی آف لیگ برتر مصوب کرد. این کمیته هفته گذشته ضمن لغو دیدارهای معوقه مرحله برگشت مقدماتی و لحاظ کردن نتایج دیدارهای دور رفت برای آنها بر برگزاری دیدارهای پلی آف در این تاریخ تاکید کرد.

نشست معین کننده در فدراسیون بسکتبال، پرونده لیگ بسته می شود؟

این مسئله اما نقدها برخی اهالی بسکتبال را موجب شد به خصوص که طی روزهای گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت ورزشکاران، اجرای بسیاری از برنامه ها و از جمله مسابقات باشگاهی در بسیاری رشته ها لغو شد.

به همین دلیل فدراسیون بسکتبال هم تصمیم گرفت در نشستی با حضور نماینده تیم های حاضر در پلی آف، در مورد این مرحله از مسابقات و در کل چگونگی پیگیری دیدارهای لیگ برتر تصمیم گیری کند.

این نشست ساعت 11 فردا دوشنبه در محل فدراسیون بسکتبال برگزار می شود. شهرداری گرگان، پتروشیمی بندرامام، شیمیدر قم، نفت آبادان، مهرام تهران، آویژه صنعت مشهد، شهرداری بندرعباس و اکسون تهران تیم هایی هستند که نمایندگان آنها در این نشست حضور خواهند داشت.

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در این زمینه به خبرنگاران گفت: فدراسیون بسکتبال در مورد لیگ و چگونگی پیگیری آن برنامه هایی داشت اما شرایط به گونه ای است که صلاح دیدیم با نظر جمعی در مورد آن تصمیم گیری کنیم. به همین دلیل اقدام به برگزاری این نشست کردیم.

وی ادامه داد: برخی از تیم ها متقاضی لغو کلی مسابقات هستند اما برخی از تیم ها هم به خاطر سرمایه گذاری که برای حضور در لیگ داشتند، خیلی موافق این مسئله نیستند در عین حال هم نگران سلامت ورزشکاران و مربیان شأن هستند.

دبیر فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: در هر صورت هر تصمیمی که در نشست فردا اتخاذ شود، ملاک عمل خواهد بود. اگر جمع بندی مبنی بر لغو مسابقات باشد که اجرا می شود اگر هم غیر از این باشد که در مورد چگونگی ادامه آن باید برنامه ریزی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 800

به "نشست معین کننده در فدراسیون بسکتبال، پرونده لیگ بسته می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست معین کننده در فدراسیون بسکتبال، پرونده لیگ بسته می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید