مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)

به گزارش شارژ 10، سوغاتی های کانادایی شامل انواع و اقسام پوشاک، لیوان (ماگ)، جاکلیدی های شکل دا، پوستر، کارت پستال، مگنت ها و … می شوند. بعلاوه می توانید نقاشی های زیبایی را از این فروشگاه تهیه کنید و برای عزیزانتان به اسم سوغاتی به خانه برگردانید.

مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)

چه بخواهید که خریدهای بسیار زیادی انجام دهید و حسابی حسابتان را خالی کنید و یا تنها بخواهید از مغازه و فروشگاه های مختلف تماشا کنید، این خیابان برای شما پیشنهادهای گوناگونی دارد. بخش اصلی فروشگاه های خرده فروشی، در محدوده خیابان گرنویل هستند. جایی که شما می توانید بسیاری از برندهای محبوب دنیای را ببینید. در این بخش ورودی مرکز خرید پسیفیک سنتر (Pacific Centre) هم قرار گرفته است.

حدودا در وسط خیابان رابسون، گزینه های لوکس تری پیش روی شماست. در این بخش، رستوران های مجللی را خواهید یافت که غذاهای آن ها هم به همان نسبت، هزینه بالاتری دارد.

پیشنهاد می کنیم که تور پیاده روی خود را در خیابان رابسون ونکوور از سمت شرق آغاز کنید؛ جایی که استادیوم بی سی پلیس قرار گرفته است. این استادیوم چند منظوره، صندلی دو تیم معروف ورزشی ونکوور، تیم لیگ قهرمانان فوتبال کانادا BC Lions و تیم شهر در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکای شمالی، Whitecaps، می باشد. حتی اگر مسابقه ای درکار نیست، می توانید از سالن مشاهیر ورزشی در داخل استادیوم تماشا کنید که گالری هایی مانند بازی های المپیک زمستانی 2010، تیم های حرفه ای شهر و قهرمانان شهر مانند Terry Fox را در خود جای داده است. بعلاوه مجسمه ای برای تکریم تیم فاکس درست در خارج از پلازای استادیوم وجود دارد.

منبع مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1840

به "مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قدم زدن در خیابان رابسون ونکوور (Robson Street)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید