مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری: افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری

به گزارش شارژ 10، مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری از افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری اطلاع داد و گفت: بیش از 24 هزار دستگاه خودرو لاماری به بازار عرضه شده و طی این سال ها بیش از 100 هزار پذیرش در شبکه نمایندگی ها اجرا شده است.

مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری: افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری

خدمات پس از فروش با کیفیت به عنوان یکی از مهم ترین عوامل رضایت مشتریان از خودروسازان شناخته می گردد. در این بین، برند لاماری طی سال های فعالیت خود، شاهد روند روبه رشدی بوده است. این برند با رشد چشمگیر شاخص رضایت مشتری (CSI)، اجرای طرح های فصلی کلینیک خودرو، ارائه خدمات امداد در محل و ضمانت قطعات و خدمات فنی حتی پس از خاتمه دوره گارانتی خودرو، نشان داده، که خدمات پس از فروش باکیفیت و حفظ آن را به عنوان اولویت راهبردی خود قرار داده است.

در همین زمینه سینا جلالی، مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری با بیان اینکه در امسال بیش از 20 هزار پذیرش خودرو در شبکه خدمات لاماری اجرا شده است، در خصوص ظرفیت نمایندگی های آرین پارس موتور، اظهار کرد: این تعداد پذیرش در 32 نمایندگی صورت پذیرفته و ظرفیت هر نمایندگی به صورت میانگین 20 پذیرش در روز است. مشتریان می توانند از قبل اقدام به دریافت نوبت نمایند یا همان روز از نمایندگی ها پذیرش دریافت نمایند.

وی با اشاره به تعداد خودروهای عرضه شده به بازار گفت: بیش از 24 هزار دستگاه خودرو لاماری به بازار عرضه شده و طی این سال ها بیش از 100 هزار پذیرش در شبکه نمایندگی ها اجرا شده است.

جلالی با اشاره به مراجعه خودروهایی با پیمایش بسیار بالا به شبکه خدمات پس از فروش لاماری گفت: در حال حاضر خودروهایی با پیمایش بالا که از گارانتی هم خارج شده اند به شبکه خدمات مراجعه می نمایند. یکی از این خودروها که اواخر سال 1401 تحویل شده، بیش از 218 هزار کیلومتر پیمایش داشته و طی این مدت صرفا سرویس های دوره ای دریافت نموده و قطعات مصرفی آن تعویض شده است.

مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری با اعلام افزایش نمره CSI (شاخص رضایت مشتری) برند لاماری در امسال توضیح داد: شاخص رضایت مشتری شرکت طی امسال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا نموده است. برنامه ما حفظ روند روبه رشد در این حوزه است. امتیاز ما از 750 به 770 رسیده است و تقریبا تمام نمایندگی های برند لاماری امتیاز بالاتر از 750 را کسب نموده اند. این امتیاز بالاتر از 750 نشان از روند رو به رشد شرکت در حوزه خدمات پس از فروش دارد.

وی در خصوص برنامه های خدمات پس از فروش لاماری در امسال گفت: طرح های متنوعی تا خاتمه سال برنامه ریزی شده، و برای افزایش رضایت مشتریان و توسعه کیفی خدمات پس از فروش، اقدامات مختلفی انجام خواهد شد. برای تابستان و مردادماه، طرح کلینیک تابستانه در حال انجام است. در این طرح بخشی از خدمات به صورت رایگان ارائه می گردد و قطعات نیز با تخفیف عرضه خواهد شد.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور با بیان اینکه هر فصل یک طرح کلینیک خواهیم داشت، اعلام نمود: طی فصل بهار طرح کلینیک بهاره، را داشتیم. استقبال از این طرح نیز بسیار مناسب بود و در مجموع بیش از 1760 مورد پذیرش داشتیم. در حال حاضر طرح کلینیک تابستانه نیز در حال انجام بوده، و با استقبال مشتریان روبرو شده است. بعلاوه، در آبان و بهمن ماه امسال نیز دو کلینیک دیگر خواهیم داشت تا مشتریان بتوانند با برنامه ریزی از امکانات آن بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به شروع آزمایشی سرویس در محل لاماری اعلام کرد: این سرویس نیز به صورت آزمایشی شروع شده، و در حال تکمیل است. در حال آنالیز هستیم تا بتوانیم این خدمت را هم به شبکه خدمات پس از فروش لاماری اضافه کنیم. امیدواریم در نیمه دوم سال، سرویس در محل را برای همه مشتریان داشته باشیم. اما در حال حاضر شهروندان ساکن تهران که مایل به دریافت سرویس در محل هستند، می توانند با شماره تماس امداد لاماری (48491199-021) تماس حاصل فرمایند.

وی در این خصوص اضافه نمود: کوئیک سرویس ها و خدمات مربوط به برق خودرو را در محل برای مشتریان خواهیم داشت. البته اگر انجام این سرویس ها در محل به هر دلیلی امکان پذیر نباشد، خودرو به نزدیک ترین نمایندگی حمل و سرویس ارائه خواهد شد.

جلالی با تاکید بر اینکه سرویس های دوره ای برای مشتریانی که کارت طلایی دارند به صورت رایگان است، توضیح داد: افرادی که دارای کارت طلایی هستند به مدت 2 سال یا 40 هزار کیلومتر سرویس های دوره ای رایگان دریافت خواهند کرد.

مدیر خدمات پس از فروش لاماری با بیان اینکه توصیه می کنیم مشتریانی که گارانتی خودروشان به خاتمه رسیده، همچنان از شبکه نمایندگی های ما خدمات دریافت نمایند، اظهار کرد: تکنسین های ما آموزش کافی را در خصوص این خودرو دریافت نموده، و روزانه با تعداد بسیاری از خودروها سروکار دارند و بعلاوه، سرعت عیب یابی و تسلط برای برطرف آن در شبکه نمایندگی بسیار بالا است.

وی در خاتمه تاکید نمود: قطعاتی که ما در نمایندگی ها استفاده می کنیم، قطعات اصلی شرکت مادر است که در مقایسه با قطعات بازار لوازم یدکی، کیفیت بسیار بالاتری دارند. ضمن اینکه هر قطعه ای که در مراکز خدمات پس از فروش لاماری روی خودروها نصب می گردد، به مدت 6 ماه، یا 10 هزار کیلومتر گارانتی می گردد. هرچند که خودرو دارای گارانتی هم نباشد این خدمات با گارانتی ارائه خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم که افراد حتی پس از خاتمه دوره گارانتی خودرو نیز برای دریافت خدمات به شبکه نمایندگی برند لاماری مراجعه نمایند.

منبع: بیت ران
انتشار: 29 مرداد 1404 بروزرسانی: 29 مرداد 1404 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 2425

به "مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری: افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر خدمات پس از فروش برند لاماری: افزایش نمره شاخص رضایت مشتریان لاماری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید