قول پرسپولیسی ها به کالدرون

به گزارش شارژ 10، مدیران باشگاه پرسپولیس تهران به سرمربی آرژانتینی تیم شان قول دادند تا مطالبات او را پرداخت نمایند.

قول پرسپولیسی ها به کالدرون

به گزارش ، پس از مسائلی که بین برانکو و پرسپولیسی ها بوجود آمد و سرمربی کروات از جمع سرخپوشان جدا شد، گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد و کار خود را در این تیم آغاز کرد. قرار بود پرسپولیسی ها پیش قسط اول قرارداد گابریل کالدرون را ابتدای مردادماه پرداخت نمایند، اما این اتفاق رخ نداد و سبب شد تا طرفداران پرسپولیس نگران وضعیت قرارداد کالدرون شوند.

گفته می گردد سرمربی آرژانتینی پرسپولیس طبق قراردادش می بایست نزدیک به 300 هزار یورو از پرسپولیس دریافت می کرد، اما این اتفاق رخ نداد و مسئولان باشگاه به سرمربی تیم قول دادند که این پول تا 10 مرداد به او داده خواهد شد، اما همچنان کالدرون هنوز پیروز به دریافت مبلغ پیش قسط قرارداد خود نشده و از مدیرعامل باشگاه این موضوع را پیگیری نموده است.

ایرج عرب هم در جواب به کالدرون قول داده بزودی مبلغ مورد نظر را به حساب سرمربی سرخپوشان واریز کند که تاکنون این اتفاق رخ نداده است و باید دید آیا اتفاقات مانند ماجرای برانکو برای کالدرون رخ خواهد داد یا خیر؟

همانطور که دیروز با انتشار خبری از مسائل اقتصادی پرسپولیسی ها نوشتیم، این باشگاه با مسائل اقتصادی زیادی روبرو است و هنوز مطالبات بازیکنان خارجی خود را هم نپرداخنه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 254

به "قول پرسپولیسی ها به کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول پرسپولیسی ها به کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید