قطار گردشگری مازندران در ماه های آینده راه اندازی می گردد

به گزارش شارژ 10، خبرنگاران/مازندران مشاور و دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی از واگذاری 5 ایستگاه راه آهن مازندران بخش خصوصی اطلاع داد و گفت: قطار گردشگری مازندران به زودی راه اندازی می گردد.

قطار گردشگری مازندران در ماه های آینده راه اندازی می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مرتضی باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با تاکید بر اینکه برای راه اندازی قطار توریستی و گردشگری در مازندران برنامه ریزی شده است، مطرح کرد: این قطار گردشگری در ماه های آینده در استان راه اندازی می گردد.

وی با اشاره به مسائل بخش ساخت و تجهیز ناوگان ریلی در کشور مطرح کرد: مسئله ای که در زمینه ساخت و تجهیز ناوگان برای نوسازی ریلی وجود دارد این است که سرمایه گذاری در بخش ناوگان مانند بخش های دیگر مدل اقتصادی ندارد به همین دلیل شرکت های خصوصی کمتر تمایل به سرمایه گذاری دارند.

این مسئول در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره راه اندازی قطارهای سریع السیر در کشور مطرح کرد: ساخت قطارهای سریع السیر در جهت تهران- قم -اصفهان شروع شده و ال سی های آن نیز باز شده است و ادامه اجرای این طرح در شهرهای دیگر نیز در حال برنامه ریزی است. این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است. قطارهای سریع السیر باید از ایستگاه هایی بگذرد که در مرکز شهر قرار دارند.

وی با اعلام اینکه هم اکنون شرکت های خصوصی به دنبال خرید ناوگان در مازندران هستند، توضیح داد: برای بازسازی ایستگاه های مختلف در مازندران گفتگو صورت گرفت. در این راستا 5 ایستگاه در مازندران مرمت و نوسازی شد تا در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.

باقری با تاکید بر اینکه در مازندران باید هر چه سریعتر پروژه های ریلی برنامه ریزی شده و به انجام برسد، توضیح داد: برطرف مشکل ترافیک مازندران فقط با تحقق پروژه های ریلی میسر می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 689

به "قطار گردشگری مازندران در ماه های آینده راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار گردشگری مازندران در ماه های آینده راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید