فیلم های حاضر در جشنواره تورنتو معرفی گردید

به گزارش شارژ 10، در حالی که ساعتی پیش جشنواره فیلم تورنتو اسامی فیلم های حاضر در این دوره را معرفی کرد، از دو فیلم ایرانی نیز در فهرست خود نام برد.

فیلم های حاضر در جشنواره تورنتو معرفی گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از این دی وایر، جشنواره بین المللی فیلم تورنتو دو فیلم ایرانی را در فهرست فیلم های منتخب خود جای داده است.

بندر بند به کارگردانی منیژه حکمت در بخش سینمای معاصر این جشنواره سینمایی به نمایش درمی آید و فیلم خط فرضی ساخته فرنوش صمدی نیز در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو دیگر نماینده ایران در این دوره است.

سرزمین آواره ها به کارگردانی کلویی ژائو، یک پسر مناسب به کارگردانی میرا نیر، سایه در ابر به کارگردانی رزان لیانگ، دشمنان ملت به کارگردانی سونیا کنبک، یک دور دیگر ساخته توماس وینتربرگ، سقوط به کارگردانی ویگو مورتنسن، بازدیدکنندگانی از دنیاهای تاریک تر ساخته ورنر هرتسوگ، شب به کارگردانی جان فرانکو رزی، تابستان 85 ساخته فرانسوا اوزون، مادران واقعی ساخته نائومی کاواسه، نظم جدید ساخته میشل فرانکو از جمله 50 فیلم منتخب این دوره جشنواره تورنتو هستند.

جشنواره فیلم تورنتو در انتها جشنواره، بهترین فیلم را به رای تماشاگران انتخاب و معرفی می نماید.

سال جاری چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو به عنوان یکی از مهم ترین جشنواره های آمریکای شمالی ترکیبی از برنامه های فیزیکی و مجازی را انتخاب نموده است.

جشنواره تورنتو از 10 تا 19 سپتامبر (20 تا 29 شهریور) برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 1056

به "فیلم های حاضر در جشنواره تورنتو معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های حاضر در جشنواره تورنتو معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید