جدیدترین آمار فروش فیلم ها در هفته اول تابستان

به گزارش شارژ 10، آخرین آمار فروش فیلم های سینمایی روی پرده در حالی معین شد که از ابتدای ماه جاری (تیرماه) سینمای ایران به فروشی بیش از سه میلیارد تومان دست پیدا نموده و 343 هزار نفر در سالن های سینمایی پای تماشای فیلم ها نشسته اند.

جدیدترین آمار فروش فیلم ها در هفته اول تابستان

به گزارش خبرنگاران فیلم زهرمار به کارگردانی جواد رضویان که از 29 خردادماه روی پرده رفته است، تا امروز بیش از 822 میلیون تومان فروش داشته است و 69 هزار مخاطب پای دیدن این فیلم نشسته اند. این اثر تا امروز در 113 سینما در مجموع تهران و شهرستان نمایش داشته است.

فیلم سرخپوست ساخته نیما جاویدی پس از دو هفته نمایش و اکران در 129 سینما در مجموع تهران و شهرستان، توانسته با جذب 452 هزار مخاطب به رقم فروشی نزدیک به 6 میلیارد تومان دست پیدا کند که از مقدار چهار میلیارد تومان حاصل فروش در شهر تهران بوده است.

فیلم شبی که ماه کامل شد نرگس آبیار با نمایش در 134 سینما و پس از دو هفته اکران روی پرده سینما، به فروشی بیش از هفت میلیارد تومان دست پیدا نموده که 4 میلیارد و 500 میلیون آن حاصل فروش در شهر تهران بوده است 633 هزار نفر پای دیدن این فیلم نشسته اند به این ترتیب بیشترین میزان فروش را در بین فیلم هایی که از عید فطر روی پرده رفته اند، کسب نموده است.

فیلم ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی با جذب 630 هزار مخاطب به فروشی نزدیک به هفت میلیارد تومان پس از دو هفته اکران در 150 سینما رسیده است. از این مقدار فروش به تفکیک نزدیک به چهار میلیارد تومان حاصل فروش در تهران بوده است.

فیلم دختر شیطان ساخته قربان محمدپور فروشی حدود 677 میلیون تومان و جذب 63 هزار مخاطب پس از دو هفته اکران داشته است. همچنین فیلم سامورایی در برلین مهدی نادری که اکرانش از 18 اردیبهشت ماه شروع شده و هنوز روی پرده سینماها است، فروشی نزدیک به 5 میلیارد تومان داشته و 480 هزار مخاطب پای دیدن آن نشسته اند که از مجموع فروش این فیلم، نزدیک به سه میلیارد تومان حاصل فروش در تهران بوده است.

فیلم تگزاس2 به کارگردانی مسعود اطیابی که پس از 9 هفته اکران هنوز در بعضی سینماها روی پرده است، به فروشی نزدیک به 18 میلیارد تومان دست پیدا نموده. این اثر که در مجموع در 204 سینما روی پرده نمایش داشته، حدود یک میلیون و 740 هزار مخاطب داشته است.

فیلم ایکس لارج محسن توکلی از امروز پنجم تیرماه روی پرده رفته است و هنوز آماری از فروش آن در سامانه فروش سینمای ایران وجود ندارد.

هچنین گفتنی است که تمامی آمار استفاده شده در این گزارش برا اساس اطلاعاتی است که تا امروز (5تیرماه) در سامانه فروش سینمای ایران موجود است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sharj10.ir شناسه مطلب: 238

به "جدیدترین آمار فروش فیلم ها در هفته اول تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آمار فروش فیلم ها در هفته اول تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید